  • 21. Data: 2002-10-03 09:51:33
    Temat: Re: mBank odwala lamerkę
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 03, 2002 at 11:43:10AM +0200, Amehat wrote:

    > Jeżeli istnieje serwis 'ms-only' i dopisywanie nowego dla przeglądarki którą
    > posługuje się 1% użytkowników jest chyba ekonomicznie nieuzasadnione.

    Bo? Bo ktos tak wlasnie pomyslal? Bo nie chce uznac ze projektujac
    system wczesniej nie sprawdzil jak jest z inymi platformami? Bo teraz
    zwala to na mala popularnosc innych systemow?

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-10-03 09:51:44
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    > No, powiedz ze po prostu uzywasz tylko windows i czujesz przerazenie
    > ze ktos moze oczekiwac ze system bankowy bedzie chodzil nie tylko z
    > Twoim ulubionym systemem.

    Absolutnie mi to nie przeszkadza, że ktoś może oczekiwać...I bank dla nich
    to przygotuje.

    Jednak jeśli takich potrzebujących będzie mało (mała ilość zysków z nich) to
    banki nie zapłacą za dostosowanie się do nich. Najmniejsza grupa z tej elity
    jednak nieusatysfakcjonowana zmieni bank na przyjazny im.
    Jak ja bym miał zbędny miliard $ do ulokowania w banku, to być może
    przydzielono by mi grupkę stałych doradców, którzy byliby na każde moje
    kiwnięcie palcem. Jakikolwiek komputer byłby mi zbędny.

  • 23. Data: 2002-10-03 09:54:14
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 03, 2002 at 09:50:56AM +0000, Adam_mb wrote:

    > przeciez netscape 7 to rendering mozilli... omijanie Mozili byloby w tym
    > kontekscie troche smieszne i piaskownicowe ;)

    Formalnie, mozilla nazywa sie mozilla, netscape to netscape.

    A nie powiem kto napisal n/t zalecanych przegladarek, bo bedzie smiech ;-(

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-10-03 10:00:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 03, 2002 at 11:51:44AM +0200, Janek wrote:

    > Absolutnie mi to nie przeszkadza, że ktoś może oczekiwać...I bank dla nich
    > to przygotuje.

    Czy wreszcie zrozumiesz ze pisanie ze firma udostepnia 'kanal
    internetowy' jest pomylka, bo powinni napisac ze udostepniaja
    oprogramowanie do laczenia sie z bankiem ale medium bedzie nie zwykly
    telefon, ale calosc bedzie szla over ip?

> [...]
    > przydzielono by mi grupkę stałych doradców, którzy byliby na każde moje
    > kiwnięcie palcem. Jakikolwiek komputer byłby mi zbędny.

    Idziesz ze swoim rozumowaniem w krzaki. Caly czas potwarzam ze firma
    popelnia blad optymalizuja oprogramowanie w jedna strone, a teraz
    okazuje sie ze _zmiana_ ma byc droga. Jak by umieli pisac, to _zmiana_
    nie byla by konieczna. Amen.

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-10-03 16:44:35
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Formalnie, mozilla nazywa sie mozilla, netscape to netscape.

    Mozilla w tym kontekscie jest silnikiem, ktory Netscape uzyl do swojego
    samochodu. Ale jak sie poszuka announcement, AOL sie do tego nie przyznaje, bo
    nie jest to widocznie ciekawy marketingowo fakt...

    Niedlugo "madrzy" beda sie zastanawiac: "kurcze, co to to, ta Mozilla? Takie
    to podobne do Netscape'a..."

    >A nie powiem kto napisal n/t zalecanych przegladarek, bo bedzie smiech ;-(

    znam takie sytuacje z drugiej strony. Skoro nie mozemy czegos dostosowac, bo
    nie mamy czasu/pieniedzy/srodkow/checi, to trzeba
    zakazac/nakazac/nie_wspominac o tym,
    dowodzac, ze i tak 90% uzytkownikow moze nadal korzystac, wiec w czym
    problem...

    ... business-standard.

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 26. Data: 2002-10-04 07:14:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > zmienić przeglądarkę. Odpowiadają na miale przysyłając pocztę w htmlu i
    > z kodowaniem Win-1250 mimo, że zaznaczałem żeby pisali do mnie tylko w
    > text/plain. Ogólnie ta firma cierpi już na typowy dla przedsiębiosrtwa,
    > które osiągnie pewną wielkość dupowatość. Chyba pora poszukać jakiegoś
    > nowego banku.

    Sproboj komus powiedziec, zeby przysylal ci zwykle listy w zoltych
    kopertach i zeby pisal czerwonym dlugopisem ;-))))

  • 27. Data: 2002-10-04 13:34:50
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <angsjt$bk7$1@news2.tpi.pl>, Amehat wrote:

    > Zarabianie pieniędzy to nie tylko nowi klienci ale również /czasami przede
    > wszystkim/ ograniczanie kosztów/. Jeżeli ponoszenie jakiś nakładów nie da
    > efektu w postaci dającego się przewidzieć zysku to rezygnuje się tychże.
    > Taki jest biznes.

    Uważasz, że sensowne reagowanie na uwagi klientów nie mieści się
    w ramach "taki jest biznes"?
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 28. Data: 2002-10-04 13:38:56
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <anh3uk$prn$1@news.tpi.pl>, Janek wrote:

> [...]
    > przydzielono by mi grupkę stałych doradców, którzy byliby na każde moje
    > kiwnięcie palcem. Jakikolwiek komputer byłby mi zbędny.

    Chodzi o to, że napisanie serwisu, który działa w Netscape, IE
    i jeszcze paru innych przeglądarkach, a nie tylko w IE to nie
    tylko kwestia kasy, tylko pewnego minium świadomości o działaniu
    internetu, którą szanujący się bank interntowy powinien mieć.

  • 29. Data: 2002-10-04 13:47:55
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    Jacek Grodzki wrote:

> [...]
    > tylko kwestia kasy, tylko pewnego minium świadomości o działaniu
    > internetu, którą szanujący się bank interntowy powinien mieć.

    Ale i kosztów również. Każda dodatkowo wspierana przeglądarka
    to dodatkowe koszty testów na tejże przeglądarce. Jeżeli jest
    mało popularna, to te koszty mogą się nie zwrócić.
    Co najwyżej można mieć żal, że mBank ustawił sobie tak a nie inaczej
    "próg odcięcia" i uznał, że sam IE mu wystarczy.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.

  • 30. Data: 2002-10-04 13:51:25
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <anh3f2$nfp$1@news.tpi.pl>, Amehat wrote:

    > Jeżeli istnieje serwis 'ms-only' i dopisywanie nowego dla przeglądarki którą
    > posługuje się 1% użytkowników jest chyba ekonomicznie nieuzasadnione.

    Cały sewris działa +/- ok. w Netscape 4. Jest jeden prztyczek, który
    nie działa. Naprawienie tego, to 5 minut roboty. Co ciekawe ten prztyczek
    działa cały czas bez problemów na ekoncie, a na emaksie raz działa, raz nie.

    Jak już pisałem na wstępie po moich sygnałach naprawili (a może naprawili
    sami z siebie, ale akutat przypadkowo nastąpiło to po tym jak zgłaszałem).
    Ale cały czas twierdzą na zmianę - raz, że się nie da, innym razem, że
    pracują nad tym. Potem długo mi tłumaczą, że za Chiny się nie da i amen.
    A potem zaczyna działać jak gdyby nigdy nic. Potem wszystko zaczyna się
    od nowa.
    A więc problem jest, aby chcieć, a nie w tym, że trzeba napisać nowy
    serwis za fortunę.