  • 1. Data: 2002-10-01 18:53:35
    Temat: Konto firmowe
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    dla nieduzej firmy, gdzie oplaty sa nie wysokie. jak ktos ma dobre
    doswiadczenie ze swoim bankiem to prosze o info.

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --

    "Tworząc realizujemy cele" (r.w. - AD`2002)
    email: studio(at)post.pl mobile phone: ask me :)

  • 2. Data: 2002-10-01 19:45:14
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

    Użytkownik "[r/w] gericotel" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > dla nieduzej firmy, gdzie oplaty sa nie wysokie. jak ktos ma dobre
    > doswiadczenie ze swoim bankiem to prosze o info.
    >
    > pozdrawiam,
    > Radoslaw

    ja osobiscie polecam ING BSK (moze dlatego ze najlepiej znam ten bank)
    jest tam taki rachunek jak Konto ZYSK 35zl/m-c ale dostep przez net gratis
    od poniedzialku 6.10. dla osob malo uzywajacych rachunku firmowego wchodzi
    Konto Zysk taryfa1 - 15zl/m-c ale bez darmowego netu.

    pzdr
    TomEr