    From: "Janek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odwala lamerkę
    Date: Thu, 3 Oct 2002 11:51:44 +0200

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20021003092110.GH29160@diuna.pingwin.waw.pl...
    > No, powiedz ze po prostu uzywasz tylko windows i czujesz przerazenie
    > ze ktos moze oczekiwac ze system bankowy bedzie chodzil nie tylko z
    > Twoim ulubionym systemem.

    Absolutnie mi to nie przeszkadza, że ktoś może oczekiwać...I bank dla nich
    to przygotuje.

    Jednak jeśli takich potrzebujących będzie mało (mała ilość zysków z nich) to
    banki nie zapłacą za dostosowanie się do nich. Najmniejsza grupa z tej elity
    jednak nieusatysfakcjonowana zmieni bank na przyjazny im.
    Jak ja bym miał zbędny miliard $ do ulokowania w banku, to być może
    przydzielono by mi grupkę stałych doradców, którzy byliby na każde moje
    kiwnięcie palcem. Jakikolwiek komputer byłby mi zbędny.