  • 1. Data: 2002-10-01 20:17:36
    Temat: MultiLokata
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Ogladam szczegoly lokaty i zaciekawia mnie jedna rzecz

    - przy zakladanej lokacie via net mam zaznaczone: Kapitalizacja na lokacie:
    nie
    - przy zakladanej lokacie via MultiLinia: Kapitalizacja na lokacie: tak
    (padlo pytanie czy chce tego).

    Sprawdzilem teraz jeszcze raz i podczas zakladania lokaty przez Internet nie
    ma mozliwosci zaznaczenia ze sie che kapitalizacji - nie mozna tez tego
    teraz zmienic.

    Czy bedzie mozliwosc zmiany tego w trakcie trwania lokaty przez MultiLinie?

    --
    JaKi