  • 1. Data: 2002-10-01 19:15:10
    Temat: mBank odwala lamerkę
    Od: j...@v...ci.uw.edu.pl (Jacek Grodzki)

    Od pewnego czasu obserwuję, że w mBanku, który uważałem za niezły
    zaczynają się coraz bardziej lamerskie numery. Ich serwis jest robiony
    coraz bardziej pod jedną przeglądarkę, konsultanci wmawaiają klientowi,
    że usterka jest całkowicie niemożliwa do usunięcia, po czym jakoś
    usterka znika. Potem pojawia się ponownie i piosenka zaczyna się od
    początku i tak w kółko. Gdają jak zacięta kataryna i nic do nich nie
    dociera o co właściwie chodzi i mają tylko jedną odpowiedź - proszę
    zmienić przeglądarkę. Odpowiadają na miale przysyłając pocztę w htmlu i
    z kodowaniem Win-1250 mimo, że zaznaczałem żeby pisali do mnie tylko w
    text/plain. Ogólnie ta firma cierpi już na typowy dla przedsiębiosrtwa,
    które osiągnie pewną wielkość dupowatość. Chyba pora poszukać jakiegoś
    nowego banku.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki

  • 2. Data: 2002-10-02 17:29:36
    Temat: Re: mBank odwala lamerkę
    Od: c...@i...pl

    On 1 Oct 02 19:15:10 GMT, j...@v...ci.uw.edu.pl (Jacek Grodzki)
    wrote:

    >Ogólnie ta firma cierpi już na typowy dla przedsiębiosrtwa,
    >które osiągnie pewną wielkość dupowatość. Chyba pora poszukać jakiegoś
    >nowego banku.

    Eee... Ale na to nie ma rady. Mala i kameralna to moze byc knajpka ale
    nie bank; a gdyby taki powstal, to wszyscy sie tam przeniosa i znowu
    zrobi sie wielki i ... :)))

  • 3. Data: 2002-10-02 17:37:11
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

    "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Ogólnie ta firma cierpi już na typowy dla przedsiębiosrtwa,
    > które osiągnie pewną wielkość dupowatość. Chyba pora poszukać jakiegoś
    > nowego banku.

    Mnie swoim postepowaniem mBank juz do tego naklonil.
    Jak do tej pory korzystalem z Lukasa tylko do lokat,
    to teraz calkiem sie tam przenioslem.

    hosi
    GG#520751

  • 4. Data: 2002-10-02 18:03:20
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > z kodowaniem Win-1250 mimo, że zaznaczałem żeby pisali do mnie tylko w
    > text/plain.

    mbank jest dla lamerów, czyli ludzi o ponadprzeciętnych dochodach,
    użytkowników Windows - systemu dla mas.

    Fachowcy przenoszą się do lepszych banków:-)

  • 5. Data: 2002-10-02 18:11:02
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <anfccf$d$1@news.tpi.pl>, Janek wrote:

> [...]
    > użytkowników Windows - systemu dla mas.
    >
    > Fachowcy przenoszą się do lepszych banków:-)

    Dokladnie jesli komus przeszkadza to w Banku z dostepem do internetu czy
    jest kodowanie tak czy inaczej, czy to w HTML czy te nie to niech od razu
    sie przenosi eh, po co ma sie meczyc, po co ma sie budzic w nocy z potami
    na twarzy, po co ma dostac wrzodow zoladka?

    Ludzie ja wszystko rozumiem oczywiscie mozna zarzucic bankowi ze moglby
    nieco inaczej w inny sposob dana rzecz robic, ale zeby dochodzic do takich
    wnoskow ze zaraz z tego podou zmienaic bank!?

  • 6. Data: 2002-10-02 18:21:24
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnapmdmk.a4c.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...
    > Ludzie ja wszystko rozumiem oczywiscie mozna zarzucic bankowi ze moglby
    > nieco inaczej w inny sposob dana rzecz robic, ale zeby dochodzic do takich
    > wnoskow ze zaraz z tego podou zmienaic bank!?

    Dokładnie!
    Ja , jako użytkownik systemu MS Windows często zastanawiam się skąd takie
    oburzenie na grupach dyskusyjnych o sposób kodowania, o załączniki...:-(
    Kiedyś jak prawie wszyscy mieli UNIX to to mogło mieć sens.
    Dziś gdy prawie wszyscy mają Windows jest to zbędne ograniczenie.

    To jak z bardzo popularnymi SMS-ami. Wielu nie odbiera na swoim sprzęcie
    znaków graficznych a już zaczynają wchodzić obrazki, być może za niedługo
    ruchome i aparaty można będzie wyrzucić

    Ale o "świętych" zasadach nie wolno dyskutować. trzeba się stosować!
    Text-plain rulez:-(

  • 7. Data: 2002-10-02 18:22:47
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale o "świętych" zasadach nie wolno dyskutować. trzeba się stosować!
    > Text-plain rulez:-(

    I niedzialajaca przegladarka JG.

    On chyba o tym tylko na pl.test jeszcze nie pisal...
    :-)

    M.

  • 8. Data: 2002-10-03 06:11:15
    Od: MichalW <N...@b...com.invalid>

    On Wed, 2 Oct 2002 20:21:24 +0200, "Janek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Kiedyś jak prawie wszyscy mieli UNIX to to mogło mieć sens.
    >Dziś gdy prawie wszyscy mają Windows jest to zbędne ograniczenie.

    Jak sam napisales ,prawie wszyscy'. A co maja zrobic pozostali?
    Problem w tym, ze np. kodowanie Cp1250 nie jest standardem i w zwiazku
    z tym nie ma jakiegos szczegolnego powodu aby go wbudowywac do np.
    nowo powstajacego programu pocztowego. Natomiast ISO 8859-2 nim jest i
    tu juz jest inna sprawa...
    Co maja zrobic miliony uzytkownikow MaxOS, Linuxa, *BSD i innych
    systemow?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2002-10-03 06:30:41
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > mbank jest dla lamerów, czyli ludzi o ponadprzeciętnych dochodach,
    > użytkowników Windows - systemu dla mas.
    > Fachowcy przenoszą się do lepszych banków:-)

    ROTFL

    LeszekR.

  • 10. Data: 2002-10-03 07:12:14
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

> [...]
    > tu juz jest inna sprawa...
    > Co maja zrobic miliony uzytkownikow MaxOS, Linuxa, *BSD i innych

    bądź realistą, podam Ci przykład

    strona www mojej firmy notuje ok 30 tyś odwiedziń miesięcznie, i ze
    statystyk wynika niezbicie, że o ile jeszcze powiedzmy 1,5 roku temu jakieś
    75% korzystało z Explorera i Windows, to na dzień dzisiejszy to już w
    okolicy 90% ludzi odwiedzających stronę korzysta z takiego kompletu

    założę się że ludzie z mBanku też oglądają takie swoje statystyki i dochodzą
    do wniosku że nie ma sensu inwestować czasu i pieniędzy w dostosowywanie
    strony dla potrzeb paru pasjonatów którzy będą chcieli korzystać z jakiejś
    egzotycznej przeglądarki, tu nawet nie chodzi o dokładne procenty ale o
    widoczne gołym okiem tendencje, z których wynika że stopniowo inne
    przeglądarki tracą rynek na rzecz IE.

    (nie wypowiadam sie tu jako zwolennik MS, tylko realista, poprostu robiąc
    serwis www trzeba się zastanowić nad obowiązującymi regułami i do nich
    dostosować)