    From: j...@v...ci.uw.edu.pl (Jacek Grodzki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank odwala lamerkę
    Date: 1 Oct 02 19:15:10 GMT
    Sender: j...@v...ci.uw.edu.pl

    Od pewnego czasu obserwuję, że w mBanku, który uważałem za niezły
    zaczynają się coraz bardziej lamerskie numery. Ich serwis jest robiony
    coraz bardziej pod jedną przeglądarkę, konsultanci wmawaiają klientowi,
    że usterka jest całkowicie niemożliwa do usunięcia, po czym jakoś
    usterka znika. Potem pojawia się ponownie i piosenka zaczyna się od
    początku i tak w kółko. Gdają jak zacięta kataryna i nic do nich nie
    dociera o co właściwie chodzi i mają tylko jedną odpowiedź - proszę
    zmienić przeglądarkę. Odpowiadają na miale przysyłając pocztę w htmlu i
    z kodowaniem Win-1250 mimo, że zaznaczałem żeby pisali do mnie tylko w
    text/plain. Ogólnie ta firma cierpi już na typowy dla przedsiębiosrtwa,
    które osiągnie pewną wielkość dupowatość. Chyba pora poszukać jakiegoś
    nowego banku.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki