  • 61. Data: 2002-03-06 21:42:31
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ojciec ma eurokonto vip(zaświadczenie o zarobkach wymagane)
    > a syn ma obsługe (jako syn i pełnomocnik) w tym karty

    Czekaj - zlota masz karte???

  • 62. Data: 2002-03-06 21:45:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie ważne czyj, ważne że działa:))))

    Ale co sie tak podniecac - w Pekao kazdemu daja VIPa, wiec dla mnie zaden
    bank.
    Rozumie w takim Fortisie, a to juz inaczej. A tak?? Phi...

  • 63. Data: 2002-03-06 22:01:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ale co sie tak podniecac - w Pekao kazdemu daja VIPa,
    Bo to bank dla kazdego :)))) hehehe

  • 64. Data: 2002-03-06 22:51:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 08:32:27PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > mam VC:)

    Do swojego konta? Jestes jego jedynym posiadaczem?

    > ekarta albo citiconnect lub mikroplatnosci:))))

    Wiedza Twoja jest tak mizerna ze strach bierze. A oprocz ignorancji to
    jeszcze udajesz strasznie doswiadczona osobe.

    Gwarantuje, ze juz niedlugo to wlasnie rozwiazania stosowane przez
    mbank beda najbardziej zaawansowane (przy transakcjach io). Ale co ja
    bede to tlumaczyl takiemu specjaliscie od wypuklych kart VISA i banku
    (Tatusia) pekaosa. Bez zadnej urazy dla Twojego Taty - po prostu
    wiedza Twa znikoma ...

    --

    --w

  • 65. Data: 2002-03-07 06:00:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No i jeszcze trzeba czekac, czekac, czekac.... az pieniadze (np.
    > wynagrodzenie wyslane przelewem 4 dni temu) beda dostepne na koncie.
    > Normalnie obsluga VIP :)))

    Nie przesadzaj- są na drugi dzień, tak jak zresztą i inne przelewy, a ostatnio
    zdarzyło mi się, że przelew z BG był tego samego dnia widoczny w teleserwisie.
    Grzegorz

  • 66. Data: 2002-03-07 06:03:34
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czekaj - zlota masz karte???

    IKM ?
    Ale chyba nie dają złotej ikmki pełnomocnikom- współwłaścicielom na pewno.
    Złote karty wydawane do konta mają mozliwość wystąpienia o kartę dodadtkową, a
    ta chyba też jest złota :-))
    Grzegorz

  • 67. Data: 2002-03-07 06:07:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale sie usmialem :))) szybka obsluga ! O Pekao mozna duzo powiedziec ale
    > napewno nie to ze ma szybka obsluge. Mialem tam konto (VIP tez) i wiem co
    > mowie....

    Gdynia - szybko łatwo i przyjemnie, filie oddziału połozone na obrzezach miast-
    brak kolejek (wczoraj w takiej byłem :-))
    Zakładam, że jak się ma konto Vip, to ma się swojego opiekuna rachunku, z którym
    można się umówić na telefon i przyjść do banku na określoną godzinę- zresztą po
    co chodzić- można wszytsko załatwić na telefon :-))
    Grzegorz

    PS
    A najlepsze jest to, że koszt tego konta to 12zł/mc

  • 68. Data: 2002-03-07 06:09:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ladnie?
    > 1. A te kolejki ciagnace sie jeszcze kawalek po za teren banku?

    Od dwóch lat nie zdarzyło mi się.

    > 2. Kasy sa 4, a czynna tylko jedna bo reszta kasjerek plotkuje na zapleczu

    File oddziałów nie generują kolejek i naprawdę do podstawowych operacji nadają
    się wyśmienicie.
    Grzegorz

  • 69. Data: 2002-03-07 06:10:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > te adresy używają wszyscy użytkownicy komputera czyli syn(Andrzej) i ojciec
    > (Jerzy) czyli obydwaj tu piszemy pod jednym adresem.
    :-))
    Grzegorz

  • 70. Data: 2002-03-07 06:11:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    >Choc
    > raz mnie zadziwili jak mi czasowo limit karty zwiekszyli :))

    Moze tak jakieś szczegóły pls :-))
    Grzegorz