  • 51. Data: 2002-03-06 19:35:51
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > co

    > A w Poznaniu nie !

    a w poznaniu nie byłem w oddziale:(

  • 52. Data: 2002-03-06 19:36:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > zwykłe to znaczy "Eurokonto Standart"?:)))))
    Tez. Standard i Plus (sic !)

    > czyli mają też zalety:)))
    Znalazlem jeden argument za :)

  • 53. Data: 2002-03-06 19:37:00
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oddziały w szczecinie bardzo ładnie pracują.

    Ladnie?
    1. A te kolejki ciagnace sie jeszcze kawalek po za teren banku?
    2. Kasy sa 4, a czynna tylko jedna bo reszta kasjerek plotkuje na zapleczu
    :/

  • 54. Data: 2002-03-06 19:37:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Kurcze przekonales mnie chyba wroce do tego Pekaosa. Swoja droga ciekawy
    > argument przy doborze banku :))

    przynajmiej sobie odcisków nie narobie:)))

    >Jak chcesz miec fotele wygodne to moze
    > CitiGold - tam jeszcze panienki sa mile. Nie zmienia to jednak opinii o
    > calym banku :((

    łądna ta Visa Silver Citibanku. ale na podstawową trzeba mieć 21 lat a na
    dodatkową he he do ojca:)) 18 lat:(

  • 55. Data: 2002-03-06 19:38:13
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Albo lepiej konto GOLD, vip to pecha. I zeby jeszcze wyciagi miesieczne byly
    > ZLOTE !!!

    he he:)))

  • 56. Data: 2002-03-06 19:40:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1. A te kolejki ciagnace sie jeszcze kawalek po za teren banku?
    > 2. Kasy sa 4, a czynna tylko jedna bo reszta kasjerek plotkuje na zapleczu

    to pójdź do działu obsługi eurokonta vip w oddziale na ul.bogurodzicy na
    piętrze i zobacz.

  • 57. Data: 2002-03-06 19:42:36
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Mam teraz do czynienia z ojcem czy z synem? Bo jak z ojcem to wstyd, a
    > jak z synem to trzeba przy pomocy jakiehkolwiek karty kupić słownik
    > ortograficzny i pilnie studiować.
    > W sumie to sam się sobie dziwię, że jeszcze wszystkich kont
    > "niusyXaz100" nie wrzuciłem do KF...

    zgadza się powinno być STANDARD ale mała różnica.
    co jest ważniejsze forma czy treść?

  • 58. Data: 2002-03-06 19:43:20
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Tez. Standard i Plus (sic !)

    > :((
    > Znalazlem jeden argument za :)

    to miło mi jako klientowi tego banku:)

  • 59. Data: 2002-03-06 20:19:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    PEKAO S.A. VI o/Warszawa 12401082-65000397

    > a produkt "eKarta" to nie komedia:))))

    Im dluzej czytam tym bardziej mnie zastanawia kto pisuje pod anonimem
    n...@p...onet.pl Nie to co bym sie czepial ale jeszcze niedawno
    padaly z tego adresu pytania o walutowa VISE w Pekao, teraz okazuje sie ze
    to jednak VIP tego banku. Co wiemy to to ze kocha VISE i Pekao....

    BTW jezeli juz syn i ojciec pisze z jednego maila to wypadalo by sie
    podpisac kto aktualnie skrobie posty na grupe...

    pozdrawia znudzony juz mailami _anonima_

    --
    JaKi

  • 60. Data: 2002-03-06 20:26:01
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Brawo! A teraz wyjdz spod plaszczyka rodzicow i postaraj sie dostac
    > karte platnicza ktora mozesz uzywac do transakcji internecie.

    Tu Wojtku napisales cos waznego - sam mialem karty do rachunku mamy,
    debetowe i kredytowke. W momence jak przyszlo mi sie postarac o wlasna
    wypukla zrobio sie ciezko - ale nie zaluje tych kilku miesiecy oczekiwania -
    co wlasna to wlasna a nie karta podpieta pod rodzica. Fakt - fajny szpan
    majac te nascie lat miec VC lub EC/MC (powiedzmy bylo to jakies 4 lata temu)
    ale to rozleniwia i uzaleznia.

    --
    JaKi