eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank - oddzwonia ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2003-06-16 09:18:27
    Temat: Re: mBank - oddzwonia ?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Adam C. napisał:
    > Mario <m...@p...com> napisał(a):
    >
    >>No i poszedlem do Inteligo, zadzwonili po niecalych 2 godzinach, z mBanku do
    >>dzisiaj (6 dni) nie dostalem ZADNEJ informacji.

    No i calkiem slusznie. Zawsze twierdzilem, ze nie mozna miec dobrej
    obslugi za darmo. Przypadek mBanku to potwierdza coraz dobitniej.

    > Opisz swoją sytuację na forum mbanku , może ktoś z organów decyzyjnych to
    > przeczyta , może zyskają przez to klientów , może poprawi się obsługa , może ,
    > może może...

    A po cholere sie meczyc, jesli mozna pojsc do innego banku?

    Organy decyzyjne powinny wziac sie do roboty, a nie czekac na tysieczny
    post/list/telefon, ze cos nie dziala. Wystarczajacymi informacjami o
    tym, ze cos zle dziala sa (wg postow na grupie): rosnacy sredni czas
    uruchomienia rachunku dla nowego klienta, liczba nieskutecznie
    zalozonych rachunkow (klient sie wk*&^% i zrezygnowal), liczba
    nieskutecznych kontaktow telefonicznych, itd, itp. To zadna filozofia,
    tylko mormalna codzienna praca ludzi odpowiedzialnych za obsluge klienta.

    No ale czy mozna czegos wymagac od darmowych uslug? Mimo ze mBank i tak
    zondzi? :-P
    Bartol

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1