  • 1. Data: 2003-06-10 07:24:06
    Temat: Gdzie kredyt na 100% inwestycji
    Od: "Emila" <e...@i...pl>

    Tak jak w temacie, w którym banku można uzyskać kredyt?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-10 09:25:46
    Temat: Re: Gdzie kredyt na 100% inwestycji
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Emila" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak w temacie, w którym banku można uzyskać kredyt?

    W żadnym

  • 3. Data: 2003-06-10 09:31:15
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    W każdym.

    Jak dasz zabezpieczenie na co najmniej 200% kredytu i udowodnisz zdolność
    kredytową.

    MW

  • 4. Data: 2003-06-10 12:01:46
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    malwiak wrote:
> [...]

    Niestety, niektóre banki nie mają w zwyczaju odstępować od swoich
    procedur.
    Jeśli oferta mówi, że się nie da, to się nie da.

    W praktyce (tu informacja dla autora wątku) - jeśli to ma być kredyt
    mieszkaniowy, to powinno być zaakceptowane dodatkowe zabezpieczenie inną
    nieruchomością.
    Weź jednak pod uwagę, że cała procedura może być kłopotliwa, droga i
    trwać dłużej.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-10 12:21:07
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Niestety, niektóre banki nie mają w zwyczaju odstępować od swoich
    > procedur.
    > Jeśli oferta mówi, że się nie da, to się nie da.

    Oczywiście masz rację. Po prostu pytanie jest zbyt ogólne (Emila daj
    szczegóły to cos sensownie odpowiemy).

    W szczególności mogę pojść do banku i powiedzieć, że chcę zainwestować ich
    100k w grę w kasynie. Jeśli dam hipoteką na 300k, zapłace prowizje itp. i
    wykażę zdolność spłaty (np. wysoka pensja), to mi dadzą na 100% mojej
    "inwestycji".

    MW

  • 6. Data: 2003-06-10 13:19:06
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    malwiak wrote:
> [...]

    Ja bym Ci rzeczywiście dał, gdybym był bankiem :)
    Natomiast pojęcie "100% inwestycji" odnosi się najprawdopodobniej do
    kredytu hipotecznego, a owa "inwestycja" to zakup nieruchomości która
    będzie zabezpieczeniem.
    To o czym napisałeś to pożyczka hipoteczna, która według moich
    "kryteriów" będzie udzielona na 33,(3) % wartości inwestycji :-P

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl