  • 1. Data: 2003-06-10 10:31:52
    Temat: konto firmowe, gdzie najtaniej ???
    Od: "T00bi" <T...@g...pl>

    Witam Was!

    w najbliższym czasie zakładam firmę, w sumie już papiery są składane do
    odpowiednich urzędów, i będę musiał mieć konto na firmę ... (przynajmniej
    tak mi powiedziano)

    Gdzie są najmniejsze opłaty za prowadzenie takiego konta ???
    Może zna ktoś jakieś linki do stron gdzie jest to ładnie porównane ...

    mam prywatne konto w ING Śląski ... z niego chyba nie będę mógł kożystać do
    celów firmowych ???

    za odpowiedź z góry dziękuję!

    pozdrawiam
    T00bi

  • 2. Data: 2003-06-10 10:38:11
    Temat: Re: konto firmowe, gdzie najtaniej ???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    T00bi wrote:
    > za odpowiedź z góry dziękuję!

    DG jak sie domyslam?
    zobacz
    VWBank direct
    mBank

    MultiBank
    PKO BP
    moze Millennium ?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-10 10:42:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > DG jak sie domyslam?
    > zobacz
    > VWBank direct
    > mBank
    >
    > MultiBank
    > PKO BP
    > moze Millennium ?

    To ja jeszcze Nordeę dorzucę.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-06-10 10:55:59
    Od: "T00bi" <T...@g...pl>

    dzięki ... trochę tego zostało tu wymienione ...
    wszystkie najtańsze ;-) ???

    pozdrawiam
    T00bi

  • 5. Data: 2003-06-10 11:10:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "T00bi" <T...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dzięki ... trochę tego zostało tu wymienione ...
    > wszystkie najtańsze ;-) ???

    To, które konto będzie najtańsze zależy od tego, czego oczekujesz po danym
    rachunku.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-06-10 11:26:19
    Od: "T00bi" <T...@g...pl>

    zależy mi na najmniejszej opłacie za prowadzenie ... może być nawet konto
    internetowe (bo chyba takie są najtańsze)
    znajomi mają konto firmowe w Śląskim i prowadzenie jest drogie ...
    szukam najtańszego ...

  • 7. Data: 2003-06-10 11:28:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    T00bi wrote:
    > zależy mi na najmniejszej opłacie za prowadzenie ... może być nawet
    > konto internetowe (bo chyba takie są najtańsze)
    > znajomi mają konto firmowe w Śląskim i prowadzenie jest drogie ...
    > szukam najtańszego ...

    No to mbank - tylko nie bierz karty (3,5 PLN miesięcznie). Prowadzenie 0
    PLN, przelew ZUS/US 0 PLN , przelew 1 PLN (także wewnętrzny). Do tego załóż
    prywatne ekonto (darmowe) weź do niego bezpłatną VE - przelewy z konta
    firmowego na prywatne są online, więc będziesz miał dodatkowy sposób
    (szybszy niż przelew do ING) na wypłatę z konta firmowego.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-10 11:41:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
> [...]
    więc
    > będziesz miał dodatkowy sposób (szybszy niż przelew do ING) na

    Dokladnie - jesli tylko ma byc konto - dla samego konta to mBank lub
    VW.

  • 9. Data: 2003-06-10 11:43:13
    Od: "T00bi" <T...@g...pl>

    dziękuję!

    chyba znalazłem jeszcze korzystniejszy bank ...
    ale dane są chyba nieauktualne ... muszę to jeszcze sprawdzić ...
    wszystko 0 zł ...

    w Volkswagen Bank / Plus Konto Biznes

  • 10. Data: 2003-06-10 11:46:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    T00bi wrote:
> [...]
    >
    > chyba znalazłem jeszcze korzystniejszy bank ...
    > ale dane są chyba nieauktualne ... muszę to jeszcze sprawdzić ...

    Jak zależy Ci tylko na "maniu" :-))) konta i nie przeszkadza wypłacanie
    gotówki z tego konta via ROR (opóźnienie 1 dzień, bo musisz zrobić
    przelew) - to VW rzeczywiście jest ok.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn