  • 1. Data: 2003-06-10 09:00:38
    Temat: mBank - oddzwonia ?
    Od: "Mario" <m...@p...com>

    Witam !

    Chcialem zalozyc sobie eKonto w mBanku, wypelnilem formularz na stronie i...
    czekam sobie az oddzwonia od niedzieli - dzisiaj wtorek, czy to normalne, bo
    jesli tak to od razu ide gdzie indziej.

    PZDR
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-10 09:08:49
    Temat: Re: mBank - oddzwonia ?
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > czekam sobie az oddzwonia od niedzieli - dzisiaj wtorek, czy to normalne, bo

    To w tym banku najzupełniej normalne - to bank 'samoobsługowy'
    Jak chcesz mieć w nim konto musisz się przyzwyczaić,
    że czego nie możesz zrobić sam - to trwa wieki.
    Wydrukuj formularze /x2/, wypelnij, podpisz i odeślij
    to będziesz miał w pełni aktywne konto jeszcze w czerwcu,
    jak Ci za długo to od razu idź gdzie indziej.

  • 3. Data: 2003-06-10 09:59:02
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    i...
    > czekam sobie az oddzwonia od niedzieli - dzisiaj wtorek, czy to normalne,

    teraz procedura wyglada tak.
    1. Wypelniasz formularz,
    2. Czekasz az przysla Ci umowe
    3. Podpisujesz i odsylasz.
    4. Gdy otrzymaja umowe to zadzwonia.

    mag.

  • 4. Data: 2003-06-10 10:16:19
    Od: "Mario" <m...@p...com>

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
    wiadomości news:bc4a50$qg4$1@inews.gazeta.pl...

    > i...
> [...]

    Wybacz, ale na ich stronie sa inne informacje - rejestracja - telefon -
    umowa.
    Mam przez to rozumiec, ze info na stronie jest nieaktualne ???
    Chyba jednak nie skorzystam z tego "dobrodziejstwa", bo do zbyt wielu
    dziwnych rzeczy musialbym sie przyzwyczaic.

    PZDR
    Mariusz

  • 5. Data: 2003-06-10 10:17:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Mario <m...@p...com> wrote:

    > Wybacz, ale na ich stronie sa inne informacje - rejestracja - telefon -
    > umowa.

    Ale niestety w praktyce wygląda to właśnie inaczej :(

    > Mam przez to rozumiec, ze info na stronie jest nieaktualne ???

    Może i aktualne ale może też i coś się jednak zmieniło.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-06-10 10:18:23
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > Chyba jednak nie skorzystam z tego "dobrodziejstwa", bo do zbyt wielu
    > dziwnych rzeczy musialbym sie przyzwyczaic.

    Kiedys tak bylo.
    Teraz byc moze tez czasem jest tak jak na stronie. A procedure podalam jako
    to co w praktyce zaobserwowalam.

    mag.

  • 7. Data: 2003-06-10 11:02:27
    Od: "Adam C" <a...@N...gazeta.pl>

    > ...Kiedys tak bylo.
    > ... A procedure podalam jako
    > to co w praktyce zaobserwowalam.
    >
    > mag.
    Bo teraz już napewno nie oddzwaniają , przetestowane na mnie.
    Decyzja należy do Ciebie.
    Pozdrowionka

  • 8. Data: 2003-06-10 14:20:19
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

> [...]
    i...
    > czekam sobie az oddzwonia od niedzieli - dzisiaj wtorek, czy to normalne,

    Wybierz Inteligo. Oni oddzwaniają nawet w niedzielne popołudnia jeśli
    zakłada się konto. Wszystkie procedury z otwrciem konta trwały u mnie
    tydzień (czas licząc od wypełnienia formularza na stronie www do
    przyjechania kuriera z karta, umową itd).

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-06-13 13:31:10
    Od: "Mario" <m...@p...com>

> [...]
    i...
    > czekam sobie az oddzwonia od niedzieli - dzisiaj wtorek, czy to normalne,

    No i poszedlem do Inteligo, zadzwonili po niecalych 2 godzinach, z mBanku do
    dzisiaj (6 dni) nie dostalem ZADNEJ informacji.

    Pozdrowienia
    Mariusz

  • 10. Data: 2003-06-13 18:37:17
    Od: "Adam C." <a...@N...gazeta.pl>

    Mario <m...@p...com> napisał(a):
    > No i poszedlem do Inteligo, zadzwonili po niecalych 2 godzinach, z mBanku do
    > dzisiaj (6 dni) nie dostalem ZADNEJ informacji.
    >
    > Pozdrowienia
    > Mariusz
    Opisz swoją sytuację na forum mbanku , może ktoś z organów decyzyjnych to
    przeczyta , może zyskają przez to klientów , może poprawi się obsługa , może ,
    może może...
    Pozdrowienia