-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Bartol Partol <b...@p...c>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: mBank - oddzwonia ?
Date: Mon, 16 Jun 2003 11:18:27 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 27
Message-ID: <bck1ut$17j$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <bc46o5$adg$1@atlantis.news.tpi.pl> <bccjne$8ii$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bcd5kt$a70$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1055755037 1267 212.244.187.3 (16 Jun 2003 09:17:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2003 09:17:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <bcd5kt$a70$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246658
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Adam C. napisał:
> Mario <m...@p...com> napisał(a):
>
>>No i poszedlem do Inteligo, zadzwonili po niecalych 2 godzinach, z mBanku do
>>dzisiaj (6 dni) nie dostalem ZADNEJ informacji.
No i calkiem slusznie. Zawsze twierdzilem, ze nie mozna miec dobrej
obslugi za darmo. Przypadek mBanku to potwierdza coraz dobitniej.
> Opisz swoją sytuację na forum mbanku , może ktoś z organów decyzyjnych to
> przeczyta , może zyskają przez to klientów , może poprawi się obsługa , może ,
> może może...
A po cholere sie meczyc, jesli mozna pojsc do innego banku?
Organy decyzyjne powinny wziac sie do roboty, a nie czekac na tysieczny
post/list/telefon, ze cos nie dziala. Wystarczajacymi informacjami o
tym, ze cos zle dziala sa (wg postow na grupie): rosnacy sredni czas
uruchomienia rachunku dla nowego klienta, liczba nieskutecznie
zalozonych rachunkow (klient sie wk*&^% i zrezygnowal), liczba
nieskutecznych kontaktow telefonicznych, itd, itp. To zadna filozofia,
tylko mormalna codzienna praca ludzi odpowiedzialnych za obsluge klienta.
No ale czy mozna czegos wymagac od darmowych uslug? Mimo ze mBank i tak
zondzi? :-P
Bartol
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa