eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - oddzwonia ? › Re: mBank - oddzwonia ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - oddzwonia ?
    Date: Mon, 16 Jun 2003 11:18:27 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <bck1ut$17j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bc46o5$adg$1@atlantis.news.tpi.pl> <bccjne$8ii$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bcd5kt$a70$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1055755037 1267 212.244.187.3 (16 Jun 2003 09:17:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2003 09:17:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bcd5kt$a70$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:246658
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Adam C. napisał:
    > Mario <m...@p...com> napisał(a):
    >
    >>No i poszedlem do Inteligo, zadzwonili po niecalych 2 godzinach, z mBanku do
    >>dzisiaj (6 dni) nie dostalem ZADNEJ informacji.

    No i calkiem slusznie. Zawsze twierdzilem, ze nie mozna miec dobrej
    obslugi za darmo. Przypadek mBanku to potwierdza coraz dobitniej.

    > Opisz swoją sytuację na forum mbanku , może ktoś z organów decyzyjnych to
    > przeczyta , może zyskają przez to klientów , może poprawi się obsługa , może ,
    > może może...

    A po cholere sie meczyc, jesli mozna pojsc do innego banku?

    Organy decyzyjne powinny wziac sie do roboty, a nie czekac na tysieczny
    post/list/telefon, ze cos nie dziala. Wystarczajacymi informacjami o
    tym, ze cos zle dziala sa (wg postow na grupie): rosnacy sredni czas
    uruchomienia rachunku dla nowego klienta, liczba nieskutecznie
    zalozonych rachunkow (klient sie wk*&^% i zrezygnowal), liczba
    nieskutecznych kontaktow telefonicznych, itd, itp. To zadna filozofia,
    tylko mormalna codzienna praca ludzi odpowiedzialnych za obsluge klienta.

    No ale czy mozna czegos wymagac od darmowych uslug? Mimo ze mBank i tak
    zondzi? :-P
    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1