  • 11. Data: 2009-09-01 20:50:47
    Temat: Re: mBank & nowa lokata
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Mariusz wrote on 2009-09-01 20:10:
> [...]
    ntami.html?lang=P

    > Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
    > nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
    > tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.
    > A czy te dziwaczne terminy trwania MEGA-EKSTRA promocji nie są związane z
    > jakimiś raportami dla giełdy? Może chłopaki wymyslili sobie sposób jak
    > podlewarować trochę swoje bilansiki?
    A kto powiedział że ma leżeć na ekoncie i że kilka dni? Minusem jest to,
    że pieniądze, które można zablokować na tej lokacie, to nadwyżka ponad
    sumę sald wszystkich kont na koniec 31 sierpnia. Jeżeli dobrze rozumiem
    regulamin, nie wystarczy przelać np. 10 tys w piątek do mBanku jeżeli
    się coś wypłacało lub przelewało z mBanku 1go września i później. Jak
    przeleję im 10 tys a wypłacę np. z bankomatu 1000 to lokatę mogę założyć
    na 9 tys tylko!
    Ja rozumiem, że można przelać kasę w piątek do mBanku i w piątek
    wieczorem lokatę założyć i będzie kasa oprocentowana od piątku.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. ale chyba można przelać kasę w piątek, założyć lokatę, a w
    poniedziałek wysłać pieniądze z mBanku (te które były tam 31go września)

  • 12. Data: 2009-09-02 06:36:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 16:58:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/weekend_z_proce
    ntami.html?lang=P

    > Stało im się coś czy co? :)

    To już dla mnie lekki absurd. Mogę zrozumieć jeszcze te konkursy - jadę
    wczoraj sobie przez miasto rowerem a na co drugim banku, wielkie banery,
    że jak założysz lokatę to możesz wygrać super auto. To powiedzmy jeszcze
    mogę zrozumieć, ale super promocja i załóż lokatę "od do"? Niedługo
    trzeba będzie snipa ustawiać jakiegoś aby lokatę założyć ;) I to mają być
    te innowację mBanku na rynku? IMO obniżyli poziom i to poważnie. Od kiedy
    odszedł prezes ze swoją ekipą mBank stał się przeciętniakiem i nic ponad
    to. Co najgorsze wygląda, że szybko się nie pozbiera, niestety.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-02 06:52:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7l3pt$2u8$1@inews.gazeta.pl

    > To już dla mnie lekki absurd.

    I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
    mBanku nie wchodzą w grę ;) Ktoś na prawdę się "postarał" na szczytach
    władzy w pionie detalicznym BRE.

    Tak jak patrzę na ich ofertę to swoją klasę dobitnie mBank pokazał jakiś rok
    temu kiedy wprowadzał "fantastyczną" lokatę jubileuszową, na śmieszny
    procent kiedy konkurencja, bez żadnych fajerwerków dawała znacznie więcej.

  • 14. Data: 2009-09-02 07:10:56
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Nie podzielam entuzjazmu niektórych dyskutantów. Dla mnie to żadna
    rewelacja!
    Meritum Bank: 3-miesięczna 5,25% NETTO (> 6,05% z Belką); 6-miesięczna
    5,6% netto.

  • 15. Data: 2009-09-02 07:21:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:52:15 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > I jeszcze możliwość założenia lokaty z nowych środków - te co już masz w
    > mBanku nie wchodzą w grę ;) Ktoś na prawdę się "postarał" na szczytach
    > władzy w pionie detalicznym BRE.

    Zaraz się jeszcze okażę, że trzeba mieć internet z TP SA tudzież stać na
    jednej nodze przy zakładaniu lokaty ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-09-02 08:34:48
    Od: g...@o...pl

    > Jutro będzie 6.06%.

    No dobra, pomyliłem się. Za to kolega Pete trafił w dziesiątkę ;)

  • 17. Data: 2009-09-02 08:38:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h7l6cu$2u8$7@inews.gazeta.pl

    > Zaraz się jeszcze okażę, że trzeba mieć internet z TP SA tudzież stać na
    > jednej nodze przy zakładaniu lokaty ;)

    ROFTL :)

  • 18. Data: 2009-09-02 08:39:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Andrzej Chabasiński"
    j.googlegroups.com

    > Nie podzielam entuzjazmu niektórych dyskutantów.

    A ktoś tutaj emanował entuzjazmem? Raczej kipiało ironią ;)

    Dla mnie to żadnarewelacja!

    Nie tylko dla ciebie :)

    > Meritum Bank: 3-miesięczna 5,25% NETTO (> 6,05% z Belką); 6-miesięczna
    > 5,6% netto.

    Dorzućmy jeszcze do tego OF - niestety z limitem 1 sztuki na głowę.

  • 19. Data: 2009-09-02 09:31:08
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "xbartx" news:h7l6cu$2u8$7@inews.gazeta.pl

    > ROFTL :)

    Czego rżysz? To nie takie głupie - sprawdzić, czy ktoś, kto zakłada
    lokatę w mBanku jest trzeźwy. Ciesz się, że nie każą dołączyć
    zaświadczenia, że w domu wszyscy zdrowi i poza tym to się dobrze czujesz. ;)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 20. Data: 2009-09-02 12:26:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h7lel4$kes$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Czego rżysz? To nie takie głupie - sprawdzić, czy ktoś, kto zakłada
    > lokatę w mBanku jest trzeźwy. Ciesz się, że nie każą dołączyć
    > zaświadczenia, że w domu wszyscy zdrowi i poza tym to się dobrze czujesz.
    ;)

    ROFTL vol. 2 :)