    From: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank & nowa lokata
    Date: Tue, 01 Sep 2009 22:50:47 +0200

    Mariusz wrote on 2009-09-01 20:10:
> [...]
    ntami.html?lang=P

    > Dziwnaczne są te terminy - tym bardziej że kilka dni kasa ma sobie leżeć na
    > nieoprocentowanym eKoncie... No, ale są gorsze rzeczy na świecie, a jest
    > tysiące ludzi którzy siedzą w takim bagnie po uszy.
    > A czy te dziwaczne terminy trwania MEGA-EKSTRA promocji nie są związane z
    > jakimiś raportami dla giełdy? Może chłopaki wymyslili sobie sposób jak
    > podlewarować trochę swoje bilansiki?
    A kto powiedział że ma leżeć na ekoncie i że kilka dni? Minusem jest to,
    że pieniądze, które można zablokować na tej lokacie, to nadwyżka ponad
    sumę sald wszystkich kont na koniec 31 sierpnia. Jeżeli dobrze rozumiem
    regulamin, nie wystarczy przelać np. 10 tys w piątek do mBanku jeżeli
    się coś wypłacało lub przelewało z mBanku 1go września i później. Jak
    przeleję im 10 tys a wypłacę np. z bankomatu 1000 to lokatę mogę założyć
    na 9 tys tylko!
    Ja rozumiem, że można przelać kasę w piątek do mBanku i w piątek
    wieczorem lokatę założyć i będzie kasa oprocentowana od piątku.

    Pozdrawiam
    Michał M

    ps. ale chyba można przelać kasę w piątek, założyć lokatę, a w
    poniedziałek wysłać pieniądze z mBanku (te które były tam 31go września)