  • 21. Data: 2005-01-06 12:50:57
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    Zgadza się swietny zapis, ale odstapienie od umowy powinno miec charakter
    pisemny (tak jak ma sie to do koniecznej fromy zmian umowy i do prawa
    odstapienia przez kredytobiorcę) a tego nie było. zatem mozna domniemywac że
    skoro bank nie odstapił od umowy to przepis ten nie ma zastosowania. swoja
    drogą z moich xródeł wiem ze nie ja jedna w ostatnim czasie dzięki
    bałaganowi mam takie przezycia z mBANKIEM.
    a pan prezes akurat na urlopie az samo sie nasuwa kota niema myszy
    harcuja....

  • 22. Data: 2005-01-06 13:07:36
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "mamagosia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam umowę podpisana przeze mnie i przez przedstawicieli działajacych w
    > imieniu banku z tzw. centrum finansowego MBank

    jezeli w wyniku tego standardowego dla mbanku burdelu - poniesiesz
    jakiekolwiek straaty, to nie daj sie zjesc - idz do sadu z zadaniem
    odszkodowania co do zlotowki, z tego co piszesz, odzyskasz bez problemu
    straty + k.zastepstwa sadowego.
    w mbanku to zaczyna byc standard, robienie ludzi w jajo, znam takie
    przypadki przy przenoszeniu kart kredytowych jak i przy przenoszeniu salda
    debetowego (decyzja rozpatrzona pozytywnie, za kilka dni otrzyma pani kk czy
    tez debet..., a nastepnie za kilka dni info piekne - odmowa z roznych
    dzikich powodow lub i bez.- a klient zostaje z wypowiedziana juz umowa w
    poprzednim banku i z kosztami aby zalatwic to odnowa w jakims normalnym
    banku.

  • 23. Data: 2005-01-06 14:14:56
    Od: "Jancio" <j...@p...pl>

    Czasami tak jest nie martw się dobrze, że nie masz umowy w fortisie tam dopiero
    sie dzieje

  • 24. Data: 2005-01-06 14:28:32
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    "mamagosia" <p...@o...pl> wrote in message
    > Witam,
    > sprawa ma się tak:
    > została podpisana umowa kredytowa i dyspozycja wypłaty środków dla
    Zbywcy,
    > ale bank nie zrealizował wypłaty - bez jakiejkolwiek informacji dla
    klienta
    > o takim fakcie.

    Widzę, że staje się to w mBanku normalna praktyką, miałem tak samo.
    Najpierw rozbrajająco niezorientowany doradca kredytowy, milion
    idiotycznych wymogów, w tym i niezgodne z prawem (rządano ode mnie
    dostarczenia aktu notarialnego osoby kupującej sąsiednią nieruchomość
    od tego samego zbywcy, w pełnym jego brzmieniu), potem wypłata
    wstrzymana z powodu braku potwierdzenia złożenia w sądzie wniosku o
    wpis hipoteki (doradca nie powiedział, bo myślał, że to notariusz
    złożył). Po dostarczeniu w zębach tego wniosku, kilkakrotnie
    upewniałem się, że już wszystko jest ok, że jutro (ostateczny termin
    wpisany w akcie) kredyt zostanie uruchomiony, oczywiście, tak,
    zostanie, proszę byc spokojnym. Nie został...

    Dzikie awantury przez telefon nic nie dawały, nikt nic nie wie,
    doradca odsyła do eksperta, ekspert twierdzi, że nie ma wglądu i
    odsyła do doradcy, w końcu po kilku dniach kredyt poszedł tak ni stąd
    ni zowąd, bez najmniejszej informacji z ich strony, czy chocby
    głupiego "przepraszamy".

    A teraz znów kolejny problem: w umowie są podane dwa różne adresy:
    zameldowania (pod którym mieszkają osoby, które z nieistotnych dla
    dyskusji przyczyn absolutnie nie miały wiedzieć o tym kredycie) i
    korespondencyjny, na który miała przychodzić zgodnie z nazwą
    korespondencja. Jak myślicie, pod który adres zostały wysłane papiery?
    ;-)

    J.

  • 25. Data: 2005-01-06 14:29:06
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005 12:48:12 +0100, "mamagosia" <p...@o...pl>
    wrote:

    >No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    >owym terminem rozpatrywania 30 dni. Wierz mi dzwoniłam nawet do centrali BRE
    >w Warszawie.

    nieprawda. Mogą również przyjąć żądanie naprawienia szkody, którą
    spowodowali.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2005-01-06 14:37:57
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>

    > wine ponosi pracownik centrum Finansowego, który nie powinien
    podpisywać z
    > pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie
    uruchomiony
    > w poniedziałek.

    Takie pytanie, czy ten pracownik to może niejaki pan Arkadiusz? ;-)

    > A swoja droga braków formalnych podobno nie ma, bo ja wszystkie
    dokumenty
    > dostarczyłam - tak twierdzi centrum finansowe (maja dowody nadania i
    > odbioru)

    Żebyś się nie zdziwiła...
    Ty lepiej już zacznij szukac świadectw z religii, zaświadczeń za
    makulaturę oraz rozejrzyj się za komś, kto ci wystawi urzędowo
    poświadczone zaświadczenie o rozmiarze obuwia.

    A na poważnie i z własnych doświadczeń: możesz mieć złożone wszystkie
    dokumenty, ale zarządają od ciebie ich kopii potwierdzonych za
    zgodność, a nie tylko kser, może jeszcze potwierdzeń tych złożonych
    potwierdzeń, sam nie wiem, czego jeszcze, oni sa zdolni...

    J.

  • 27. Data: 2005-01-06 15:33:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2005 14:07:36 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

> [...]
    >jakiekolwiek straaty, to nie daj sie zjesc - idz do sadu z zadaniem
    >odszkodowania co do zlotowki, z tego co piszesz, odzyskasz bez problemu

    ja nawet posunąłbym się dalej: nawet, gdy szkody nie ma, można domagac
    się odsetek za opóźnienie wypłaty. A to nie taka mała kasa przy
    kredycie mieszkaniowym :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2005-01-06 16:08:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    wrote:

    >No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    >owym terminem rozpatrywania 30 dni. Wierz mi dzwoniłam nawet do centrali BRE
    >w Warszawie.

    Należy wysłać do Banku pisemko typu Wezwanie do zapłaty, zaznaczając,
    że niewywiązanie się z zawartej umowy spowoduje nałożenie na bank
    dodatkowych kosztów tytułem art. 415 K.C.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 29. Data: 2005-01-07 13:51:17
    Od: "free" <n...@A...pl>

    Ja zakończyłem wszelką współpracę z mBankiem, gdy ten bez żadnego powodu,
    przez pomyłkę nie uruchomił mi kredytu odnawialnego. Niby nic wielkiego, ale
    bank, w którym jest taki bałagan, może pewnego dnia zgubić hasła swoich
    klientów.

  • 30. Data: 2005-01-07 13:55:29
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > może pewnego dnia zgubić hasła swoich