    From: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Date: Thu, 6 Jan 2005 15:28:32 +0100

    "mamagosia" <p...@o...pl> wrote in message
    news:crj70h$od5$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > sprawa ma się tak:
    > została podpisana umowa kredytowa i dyspozycja wypłaty środków dla
    Zbywcy,
    > ale bank nie zrealizował wypłaty - bez jakiejkolwiek informacji dla
    klienta
    > o takim fakcie.

    Widzę, że staje się to w mBanku normalna praktyką, miałem tak samo.
    Najpierw rozbrajająco niezorientowany doradca kredytowy, milion
    idiotycznych wymogów, w tym i niezgodne z prawem (rządano ode mnie
    dostarczenia aktu notarialnego osoby kupującej sąsiednią nieruchomość
    od tego samego zbywcy, w pełnym jego brzmieniu), potem wypłata
    wstrzymana z powodu braku potwierdzenia złożenia w sądzie wniosku o
    wpis hipoteki (doradca nie powiedział, bo myślał, że to notariusz
    złożył). Po dostarczeniu w zębach tego wniosku, kilkakrotnie
    upewniałem się, że już wszystko jest ok, że jutro (ostateczny termin
    wpisany w akcie) kredyt zostanie uruchomiony, oczywiście, tak,
    zostanie, proszę byc spokojnym. Nie został...

    Dzikie awantury przez telefon nic nie dawały, nikt nic nie wie,
    doradca odsyła do eksperta, ekspert twierdzi, że nie ma wglądu i
    odsyła do doradcy, w końcu po kilku dniach kredyt poszedł tak ni stąd
    ni zowąd, bez najmniejszej informacji z ich strony, czy chocby
    głupiego "przepraszamy".

    A teraz znów kolejny problem: w umowie są podane dwa różne adresy:
    zameldowania (pod którym mieszkają osoby, które z nieistotnych dla
    dyskusji przyczyn absolutnie nie miały wiedzieć o tym kredycie) i
    korespondencyjny, na który miała przychodzić zgodnie z nazwą
    korespondencja. Jak myślicie, pod który adres zostały wysłane papiery?
    ;-)

    J.