  • 1. Data: 2005-01-06 06:23:30
    Temat: Łatwiejsze inwestowanie w mBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mBank wprowadził nowe narzędzia informacyjno-doradcze w serwisie
    internetowym Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Dla wszystkich osób
    zainteresowanych inwestowaniem w fundusze przygotowany został Rating
    funduszy SFI oraz Gwiazdy tygodnia SFI.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8171

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-06 08:59:40
    Temat: Re: Łatwiejsze inwestowanie w mBanku
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisała:

> [...]
    >internetowym Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych. Dla wszystkich osób
    >zainteresowanych inwestowaniem w fundusze przygotowany został Rating

    Hmmm... Albo mi się wydaje, albo to działa już od kilku tygodni...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")