  • 11. Data: 2005-01-06 11:48:12
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    owym terminem rozpatrywania 30 dni. Wierz mi dzwoniłam nawet do centrali BRE
    w Warszawie.

  • 12. Data: 2005-01-06 11:50:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    > owym terminem rozpatrywania 30 dni.

    Postrasz ich sądem-to ich powinno przyspieszyć. Czy w umowie kredytowej jest
    jakikolwiek punkt, który mógłby dawać podstawę do wstrzymania wypłaty
    kredytu, czy czegoś takiego nie ma?

  • 13. Data: 2005-01-06 11:54:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Acha, realizuj to czym straszysz i ich o tym informuj, zeby wiedzieli,
    > ze nie zartujesz. Jak juz oddasz sprawe do sadu to zadaj naprawienia
    > strat jesli takie poniesiesz. Wyglada na to, ze to ich wina i nie dawaj
    > wciskac sobie kitu.

    O to to.

  • 14. Data: 2005-01-06 11:55:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mamagosia napisał:

    > No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    > owym terminem rozpatrywania 30 dni. Wierz mi dzwoniłam nawet do centrali BRE
    > w Warszawie.

    Pojdz tam gdzie podpisywalas umowe i powiedz, ze jesli nie dostaniesz
    kasy w okreslonym terminie (np. do jutra) to idziesz do sadu. Jesli
    mozesz, to pojdz do nich z prawnikiem i niech on z nimi rozmawia.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-01-06 12:02:42
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    Po mojej interwencji w centrali w warszawie odezwał się do mnie przed
    chwilka pracownik centrali mówiąc:
    wine ponosi pracownik centrum Finansowego, który nie powinien podpisywać z
    pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony
    w poniedziałek.
    I teraz bomba jak dla mnie: owy pracownik nie podpisuje tego sam, dostaje
    gotowa umowe mailem z centrali w Łodzi, która oczywiscie poprzedza decyzja
    kredytowa, tez mailem.
    To jak sie pytam nie powinien podpisac umowy skoro dostał decyzje na tak i
    umowe do podpisywania?
    Oj cos nie tak w mBANKU...
    A swoja droga braków formalnych podobno nie ma, bo ja wszystkie dokumenty
    dostarczyłam - tak twierdzi centrum finansowe (maja dowody nadania i
    odbioru)

  • 16. Data: 2005-01-06 12:03:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No tak ale to nie działa - jedyne co mogą ode mnie przyjac to reklamacja z
    > owym terminem rozpatrywania 30 dni. Wierz mi dzwoniłam nawet do centrali BRE
    > w Warszawie.

    Z tego co opisujesz wstępnie wygląda, że prawo jest po Twojej stronie.
    Czy w umowie były określone jakieś konsekwencje
    za niewywiązanie się z umowy przez bank albo jakieś punkty,
    o króre bank mógł się oprzeć by wstrzymać wypłatę?
    Wiele zależy tu od treści tej umowy,
    poszedłbym z tym do prawnika i zapytał jakie są szanse się sądzić.

  • 17. Data: 2005-01-06 12:14:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]

    > pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony

    No, grunt ze dostaniesz kase. I to niedlugo. I oby sie im cos
    nieodwidzialo. Jak juz dostaniesz kase, to napisz do banku list, w
    ktorym wyraz swoje oburzenie i zazadaj wyjasnienia sytuacji oraz
    informacji o konsekwencjach wyciagnietych wobec winnych. Jestem ciekaw
    czy i co odpisza.

> [...]
    > kredytowa, tez mailem.
    > To jak sie pytam nie powinien podpisac umowy skoro dostał decyzje na tak i

    O rany, ladne jaja. Ciekawe czy koles, ktory do Ciebie dzwonil jest
    odpowiednio umocowany. Wyglada na to, ze maja tam potworny burdel i
    pomieszane kompetencje. Moze media pomoga im zrobic porzadek? ;-)

    Bartol

  • 18. Data: 2005-01-06 12:16:57
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pania umowy wobec braków formalnych we wniosku, kredyt zostanie uruchomiony
    Ciebie nie interesują wewnętrzne sprawy banku (kto winny)
    masz umowę i możesz (nie musisz) się zgodzić na
    opóźnienie wypłaty do poniedziałku.
    Sądzę, że warto przemyśleć, czy nie poinformować (pisemnie) banku,
    że im darujesz opóźnienie (jeżeli się na to godzisz)
    jeśli kredyt faktycznie w poniedziałek będzie do dyspozycji,
    a w razie gdyby nie ... że we wtorek otrzymają pozew.

  • 19. Data: 2005-01-06 12:28:23
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    w regulaminie mPlanu jest takie oto umocowanie

    §23.

    1.. mBank odstępuje od Umowy i odmawia uruchomienia kredytu/pożyczki
    hipotecznej, jeżeli przed uruchomieniem kredytu/pożyczki hipotecznej:
    1. zaszły okoliczności, nieznane mBankowi w dniu podpisywania Umowy, które
    stwarzają zagrożenie dla terminowej spłaty kredytu/pożyczki hipotecznej,
    2. w stosunku do Kredytobiorcy została wszczęta egzekucja.
    2.. Umowa wygasa, jeżeli przed uruchomieniem kredytu/pożyczki hipotecznej
    Kredytobiorca zmarł.
    3.. W przypadku, gdy nastąpiła śmierć jednego z małżonków pozostających we
    wspólności majątkowej, mBank jest zobowiązany, na życzenie drugiego z
    małżonków do rozpatrzenia nowego wniosku o kredyt/pożyczkę hipoteczną.

    ale mbank mi nie wypowiedział umowy, więc nijak ma się to do mnie a w umowie
    oczywiscie brak zapisu na wypadek wpadki banku.
    Tak czy siak zastanowie sie poważnie nad ewentualnymi skargami itp.

  • 20. Data: 2005-01-06 12:33:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    które
    > stwarzają zagrożenie dla terminowej spłaty kredytu/pożyczki hipotecznej,

    No na to ewentualnie mogliby się powoływać, ale nie ma definicji tych
    "okoliczności". Swoją drogą - świetny zapis dla banku :-(