  • 1. Data: 2005-01-06 11:22:19
    Temat: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    Witam,
    sprawa ma się tak:
    została podpisana umowa kredytowa i dyspozycja wypłaty środków dla Zbywcy,
    ale bank nie zrealizował wypłaty - bez jakiejkolwiek informacji dla klienta
    o takim fakcie. Po podpisaniu umowy, a w celu jej realizacji kupujacy
    podpisał akt notarialny z okreslona data płatnosci, dopełnił wszelkich
    formalnosci zwiazanych z nową KW, hipoteka i PCC1, a bank po prostu nie
    zrealizował umowy. I pytanie co w takiej sytuacji???
    Akt notarialny stał się tytułem egzekucyjnym a jakakolwiek reklamacja w
    mBanku - wg regulaminu 30 dni.
    W sumie nie wiem co dalej - prosze o pomoc.
    Pozdr.
    klientka banku w potrzasku:(

  • 2. Data: 2005-01-06 11:23:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > została podpisana umowa kredytowa i dyspozycja wypłaty środków dla Zbywcy,
    > ale bank nie zrealizował wypłaty - bez jakiejkolwiek informacji dla
    klienta
    > o takim fakcie.

    A jak to tłumaczą w banku?

  • 3. Data: 2005-01-06 11:31:04
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    No sęk w tym ze nie tłumaczą tylko odsyłaja od kajfasza do....
    Raz mówią, że brak dokumentów potrzebnych do decyzji kredytowej, która
    wydali - bo podpisałam na jej podstawie umowę, za chwile mówia że dokumenty
    były ale sie zagubiły i się jednak odnalazły i tak w kółko macieju. brak
    konkretów. Jedyne co maja mi do powiedzenia - "eksperci rozpatruja Pani
    reklamację" a ja sie moge doczekac komornika od zbywcy jak tak dalej
    pójdzie.

  • 4. Data: 2005-01-06 11:32:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    dokumenty
    > były ale sie zagubiły i się jednak odnalazły i tak w kółko macieju. brak

    Zaraz, zaraz. Ale masz podpisaną umowę z bankiem, czy tylko dostałaś decyzję
    o przyznaniu kredytu?

  • 5. Data: 2005-01-06 11:36:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zaraz, zaraz. Ale masz podpisaną umowę z bankiem, czy tylko dostałaś
    decyzję
    > o przyznaniu kredytu?

    Nie było pytania - "została podpisana umowa kredytowa". No to nic nie
    rozumiem - w umowie jest termin wypłaty środków i chyba nie jest od niczego
    uzależniona wypłata?

  • 6. Data: 2005-01-06 11:36:57
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    mam podpisana umowę nr..... itd. Mam podpisane przez bank i złozone w sądzie
    specjalne Oswiadczenie do hipoteki itp. Mam wszystko w porzadku, bez
    podpisanej umowy nie mogłam iść do notariusza.

  • 7. Data: 2005-01-06 11:37:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ... bo podpisałam na jej podstawie umowę ...

    Jedno pytanie,
    masz umowę _podpisaną_przez_Bank,
    czy tylko Ty podpisałaś umowę i uznałaś, że juz wszystko załatwione?
    Bo to dwie skrajnie różne sytuacje...

  • 8. Data: 2005-01-06 11:39:28
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    Tu są jakies przepychanki między pracownikami banku a ja na tym ponosze
    straty. Decyzja musiała być, bez niej nie dali by mi umowy do podpisania,
    tylko teraz po moich telefonach takie cuda wymyslaja z tymi dokumentami.
    Ech szkoda gadać

  • 9. Data: 2005-01-06 11:41:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ech szkoda gadać

    Zadzwoń jeszcze raz - powołaj się na konkretny zapis umowy ("w terminie x
    bank wypłaci y na rzecz..." czy jak to tam jest sformułowane) i nie daj
    sobie wciskać żadnych opowieści o brakujących dokumentach.

  • 10. Data: 2005-01-06 11:46:08
    Od: "mamagosia" <p...@o...pl>

    Mam umowę podpisana przeze mnie i przez przedstawicieli działajacych w
    imieniu banku z tzw. centrum finansowego MBank