  • 1. Data: 2005-01-06 11:32:56
    Temat: Certyfikat do zalogowania w banku ?
    Od: "work" <c...@v...pl>

    Witam

    Bank w ktorym sie loguje wymaga certyfikatu , wszystko
    bylo ok , do czasu jak przeinstalowalem system (XP-home) ,
    teraz jak chce sie zalogowac wyskakuje okienko w ktorym
    mam sobie wybrac certyfikat , ale tam nic nie ma (puste okienko) .
    Co mam zrobic abym mogl sie zalogowac ?

    Pozdrawiam
    c.

  • 2. Data: 2005-01-06 11:41:24
    Temat: Re: Certyfikat do zalogowania w banku ?
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "work" <c...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > teraz jak chce sie zalogowac wyskakuje okienko w ktorym
    > mam sobie wybrac certyfikat , ale tam nic nie ma (puste okienko) .

    zainstalkować sobie ten certyfikat.
    Jesli masz zainstalowane to sprawdz czy jest on w porządku.
    Vizvary

  • 3. Data: 2005-01-06 11:43:11
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> wrote in message

    > zainstalkować sobie ten certyfikat.
    > Jesli masz zainstalowane to sprawdz czy jest on w porządku.

    Miałem jeszze napisac jak sprawdzic. IExplorer > Narzędzia > Opcje
    Internetowe >Zawartośc > Certyfikaty .

    Vizvary

  • 4. Data: 2005-01-06 11:44:11
    Od: And <A...@...pl>

    work wrote:

> [...]
    > teraz jak chce sie zalogowac wyskakuje okienko w ktorym
    > mam sobie wybrac certyfikat , ale tam nic nie ma (puste okienko) .

    przeinstalował system i się dziwi.. :)
    Pewnie certyfikat był brany z dysku (z tzw. "certificate store"), no
    więc już go nie ma. Trzeba było zrobić export cert. przed reinstalacją,
    a teraz go zaimportować.
    A certyfikat ktoś Ci wydał (bank zapewne) - niech wydadzą następny.

    Pozdrawiam.

    PS. A jaki to bank?

    --
    == And.