  • 21. Data: 2004-01-30 22:33:49
    Temat: Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 30 Jan 2004 19:57:49 +0100, Catbert <v...@w...pl>
    wrote:

    >- samochód nr 1
    >- samochód nr 2
    >- podatek od nieruchomości
    >- prenumerata 1
    >- inna prenumerata
    >- zakup routera

    i każdy wszystko co miesiąc?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2004-01-31 00:19:15
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message

    > Tzn. jakie inne, bo jesli Ci chodzi o to, ze u nas jest wiecej
    lapowkarstwa i
    > zlodziejstwa, a pensje zarzadu sa ogromne pomimo braku zyskow to sie
    zgodze.

    Sam sobie odpowiedziales hehe. mBank nie dziala na tamtejszym rynku tylko
    tutaj. W innym srodowisku konkurencyjnym. Inna sa ludzie, maja mnienjsza
    sile nabywcza. Tak wiec pewne decyzje banku ktore moglyb y wygladac na
    idiotyczne tam sa uzasadnialne tutaj.

  • 23. Data: 2004-01-31 00:19:56
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    > Sa:
    > http://www.hsbc.com/hsbc/about_hsbc/international-ne
    tworks/europe/poland

    A gdzie jakies odddzialy ?

  • 24. Data: 2004-01-31 00:55:16
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >tutaj. W innym srodowisku konkurencyjnym. Inna sa ludzie, maja mnienjsza
    >sile nabywcza. Tak wiec pewne decyzje banku ktore moglyb y wygladac na

    mBank moglby zamiast wprowadzac oplat za przelewy np. obnizyc oprocentowanie
    osadu o 1% i nie byloby wowczas tego krzyku o utracie wiarygodnosci i
    podwazaniu zaufania.
    Ktos tam jednak najwidoczniej zbytnio nie wysilil intelektu podejmujac te
    decyzje, bo takich sposobow na zwiekszenie rentownosci bez narazania na szwank
    dotychczasowej filozofii dzialania banku, ktora tak sie chelpil, mozna bez
    trudu podac wiecej, co zreszta nastapilo tutaj i na forum mbanku.

    dn

  • 25. Data: 2004-01-31 00:57:03
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Sat, 31 Jan 2004 01:19:56 +0100, "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>
    wrote:

    >"devnull" <d...@n...net> wrote in message

    tworks/europe/poland

    >A gdzie jakies odddzialy ?

    Nikt nie powiedzial, ze zajmuja sie tutaj dzialnoscia detaliczna. Nasze
    pieniadze to nie jest glowne zrodlo dochodu dla wiekszosci duzych bankow.

    dn

  • 26. Data: 2004-01-31 10:05:31
    Od: T...@s...co.uk

    In article <n...@4...com>,
    devnull <d...@n...net> wrote:

    > A gdzie mozna ten raport konsumencki przeczytac. Czy moglbys podac odnosnik?

    Czytalem w jakiejs gazecie. AFAIR pietnowano tam te najwieksze banki za
    olewczy stosunek do drobnych ciulaczy oraz monopolistyczne praktyki (i
    na dodatek stwarzanie problemow przy przenoszenia rachunkow do
    konkurencji). Co do spraw konsumenckich, to odsylam do magazynu 'Which?'
    na ktory zreszta AFAIR ten raport sie powolywal.

    > Dzieki za dotychczasowe linki - czy korzystasz z tych bankow? Co mozesz na ich
    > temat powiedziec?

    Nie korzystam. Wiem tylko, ze gdybym mial teraz zakladac nowe konto w
    UK, to bym wybral wlasnie te. (maja korzystne warunki, sa user-, a nawet
    mac-friendly, Cahoot jest czescia (w tym sensie jak mBank czescia BRE)
    Abbey (d.AbbeyNational), z ktorym mialem stycznosc, COOP ma ciekawe
    zaplecze ideologiczne,... :-)

    TA

  • 27. Data: 2004-01-31 10:05:49
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj kovalek,

    W Twoim liście datowanym 30 stycznia 2004 (16:57:47) można przeczytać:

    k> Czy nikt nie zastanawia się nad takim faktem, że jak coś jest darmowe, to
    k> nie jest najlepsze? Czy naprawdę 50 groszy to taki majątek za przelew??
    k> Ludzie bez przesady, średnio robię 10 przelewów w miesiącu. Jest to kwota
    k> raptem 5zł. (paczka papierosów, czy dwa piwa, czy też małe śniadanie).

    Jeszcze nikt tutaj nie spojrzał na to z tej strony:
    o ile procent wzrosły opłaty za przelewy z mBanku?

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 28. Data: 2004-01-31 12:37:11
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/30/2004 11:33 PM, Jarek Andrzejewski wrote:

    > i każdy wszystko co miesiąc?

    Nie, ale co miesiąc jest co innego - szereg płatności pojawia się raz do
    roku. Np. podatki związane z nieruchomościami to w moim przypadku do 10
    rocznie (są to często małe kwoty, ale nie ma powodu, by płacić je hurtem
    za rok z góry) - nie liczyłem np. not z tytułu opóźnień w płatnościach,
    które zapłacić trzeba, abstrahując od tego, jaka jest przyczyna ich
    powstania.

    pzdr: Catbert

  • 29. Data: 2004-01-31 16:10:21
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message

    [...]

    > trudu podac wiecej, co zreszta nastapilo tutaj i na forum mbanku.

    Zgadzam sie. To forum to obecnie zenada.

  • 30. Data: 2004-01-31 16:11:09
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    > Nikt nie powiedzial, ze zajmuja sie tutaj dzialnoscia detaliczna. Nasze
    > pieniadze to nie jest glowne zrodlo dochodu dla wiekszosci duzych bankow.

    Wlasnie. To jak mozesz porownywac ten bank do mB skoro tutaj nie prowadzi
    takiej samej dzialanosci ?