  • 11. Data: 2004-01-30 18:41:42
    Temat: Re: [mBank] nie rozumiem tego zachowania
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Catbert wrote:

    > 20 przelewów w miesiącu x 0.5 x 12 x 40 = 4'800,- PLN.
    > Za to można kupić dwa przyzwoite telewizory, z których każdy pochodzi
    > kilka lat.

    NIe rozmumiem skad to 40. Liczysz ile bedie kosztowlo Cie utrzymanie
    konta przez cale zycie, czy co ?

    Bo rocznie to ni chybi 120zl.

    Mroziu

  • 12. Data: 2004-01-30 18:57:49
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/30/2004 7:19 PM, kovalek wrote:
    > kwota

    > No konta uzywam dla siebie, a nie dla calej rodziny. Niewiem kto ma az tyle
    > oplat, aby robic wiecej niz 10 przelewow. W sumie przelewy wewnetrzne dalej
    > beda bezplatne.

    - tv 'haracz'
    - tv kablówka
    - komórki
    - stacjonarny tel.
    - woda
    - gaz
    - prunt
    - śmieci
    - samochód nr 1
    - samochód nr 2
    - podatek od nieruchomości
    - III filar
    - ubezpieczenia różne
    - zapłata za...
    - zwrot pozyczki
    - rata za dom
    - spłata kk
    - prenumerata 1
    - inna prenumerata
    - przedpłata na...
    - spłata kredytu za lodówkę
    - spłata kredytu za meble
    - zakup routera
    - wpłata dla organizacji charytatywnej (20 zł)
    - ...

    Dlatego zmiana konta, bo zarząd miał fantazję zmienić TOiP nie jest dla
    gentlemana sprawą przyjemną - zmiany pz, wpisywanie na listę stałych
    beneficjentów, powiadamianie, przerabianie etc.
    No i "oni" o tym wiedzą, i dlatego dłubią przy TOiP, sprawdzając, jaka
    jest "elastyczność".

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2004-01-30 19:01:56
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/30/2004 7:41 PM, Mroziu wrote:

    > NIe rozmumiem skad to 40. Liczysz ile bedie kosztowlo Cie utrzymanie
    > konta przez cale zycie, czy co ?

    Tak, taki mam zamiar mieć konto przez całe życie. Telewizor też.

    Podobną strategię dowodową stosuje np. BMW, podając w reklamie, że nowy
    lepszy samochód to tylko 5 zł więcej dziennie czy coś takiego - więc jak
    ktoś nie pali to jeździ BMW a nie np. Skodą.
    Jak BMW może, to ja też, co mi tam.

    PZdr: Catbert

  • 14. Data: 2004-01-30 19:07:15
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > lepszy samochód to tylko 5 zł więcej dziennie czy coś takiego - więc jak
    > ktoś nie pali to jeździ BMW a nie np. Skodą.

    Koszty nabycia (zakupu) - rozumiem - 5,- PLN dziennie...
    A gdzie koszty eksploatacji...
    Kupisz BMW i na kołkach postawisz...??

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 15. Data: 2004-01-30 19:14:10
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/30/2004 8:07 PM, Chmielu wrote:
> [...]
    > [...]
    >

    > Koszty nabycia (zakupu) - rozumiem - 5,- PLN dziennie...

    No właśnie do tego zmierzam - mam niejasne przeczucie, że zarządy banków
    w których mam konta uznały, że to one najpierw te BMW powinny kupić, ale
    nie chca mi tego wprost powiedzieć, tylko coś smucą o filozofii i
    ciężkim życiu.

    BMW jest ładne, jak nie będzie na paliwo, to sobie chociaż popatrzę.

    Pzdr: Catbert

  • 16. Data: 2004-01-30 19:20:42
    Od: T...@s...co.uk

    In article <8...@4...com>,
    devnull <d...@n...net> wrote:

    > Doprawdy HSBC i Barclays jedne z najwiekszych bankow na swiecie nie sa
    > najlepsze?

    Wg opinii organizacji konsumenckich - nie. Polecam raczej COOP
    (www.co-operativebank.co.uk) oraz Cahoot (www.cahoot.com)...

    TA

  • 17. Data: 2004-01-30 21:50:42
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 19:17:13 +0100, "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>
    wrote:

    >"devnull" <d...@n...net> wrote in message

    >To sie tam przeprowadz madralo. Tu sa inne warunki.

    Tzn. jakie inne, bo jesli Ci chodzi o to, ze u nas jest wiecej lapowkarstwa i
    zlodziejstwa, a pensje zarzadu sa ogromne pomimo braku zyskow to sie zgodze.

    dn

  • 18. Data: 2004-01-30 21:50:47
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 19:24:48 +0100, "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote:

    >ale nie ma ich w Polsce:>

    Sa:
    http://www.hsbc.com/hsbc/about_hsbc/international-ne
    tworks/europe/poland

  • 19. Data: 2004-01-30 21:54:53
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 20:20:42 +0100, T...@s...co.uk wrote:

    >Wg opinii organizacji konsumenckich - nie. Polecam raczej COOP
    >(www.co-operativebank.co.uk) oraz Cahoot (www.cahoot.com)...

    Wymienione przeze mnie sa na pewno najlepsze w zarabianiu pieniedzy i nie
    zdzieraja oplat za podstawowe uslugi z klienta.

  • 20. Data: 2004-01-30 21:58:16
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 20:20:42 +0100, T...@s...co.uk wrote:

    >Wg opinii organizacji konsumenckich - nie. Polecam raczej COOP
    >(www.co-operativebank.co.uk) oraz Cahoot (www.cahoot.com)...

    A gdzie mozna ten raport konsumencki przeczytac. Czy moglbys podac odnosnik?

    Dzieki za dotychczasowe linki - czy korzystasz z tych bankow? Co mozesz na ich
    temat powiedziec?