  • 1. Data: 2004-01-30 15:03:41
    Temat: [mBank] NOWOŚĆ
    Od: "AGIE" <W...@c...edu.pl>

    ŹRÓDŁO
    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html?

    Zachęcamy do zapoznania się z kosztami związanymi z obsługą rachunków
    bankowych w Polsce:

    Symulacja rocznych kosztów utrzymywania i korzystania z rachunku bankowego -
    opcja z opłatami za token

    Symulacja rocznych kosztów utrzymywania i korzystania z rachunku bankowego -
    opcja bez opłat za token

    Zobacz metodę wykorzystaną do obliczeń

    Na siłę usiłują udowodnić ze 6*5PLN za obcy bankomat - odsetki od osadu 2000 da
    nie liczac oplat za przelewy da 11,47 wg mnie 2000*3% czyli 60pln - belka
    19%=48,60 -(6*5=30) to jest 18,6 a nie 11,47

    mBank zaczyna sie ośmieszać!!!! to juz nie żenujące tylko tragiczne
    AGIE

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-30 15:15:14
    Temat: Re: [mBank] NOWOŚĆ
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "AGIE" <W...@c...edu.pl> napisała:

> [...]
    > 19%=48,60 -(6*5=30) to jest 18,6 a nie 11,47
    > mBank zaczyna sie ośmieszać!!!! to juz nie żenujące tylko tragiczne

    To Ty się ośmieszasz - policz to sobie jeszcze raz i zwróć uwagę na to co
    od czego odejmujesz

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-01-30 15:27:26
    Temat: Re: [mBank] NOWO&#65533;Ć
    Od: "AGIE" <W...@c...edu.pl>

    >2000 da
    >
    >To Ty się ośmieszasz - policz to sobie jeszcze raz i zwróć uwagę na to co
    >od czego odejmujesz

    cholera pokrecilo mi sie w druga strone :( rzeczywiscie wychodzi 11,40 moze
    inaczje zaokraglili i maja 11,47 kajam sie obiecuje wykonac kilka przelewow za
    0,50 gr

  • 4. Data: 2004-01-30 15:36:49
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    > To Ty się ośmieszasz - policz to sobie jeszcze raz i zwróć uwagę na to co
    > od czego odejmujesz

    podziwiam ludzi, ktorzy czytaja te posty o mBanku i w dodatku je analizuja

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 5. Data: 2004-01-30 15:41:56
    Od: "AGIE" <W...@c...edu.pl>

> [...]
    >belka

    >podziwiam ludzi, ktorzy czytaja te posty o mBanku i w dodatku je analizuja

    jeśli masz konto w mBanku to sam zobacz wyskakuje napis "komunikaty" po
    zalaogowaniu zwykle jest tam o odrzuconych przelewach z powodu braku środków
    tym razem było przypomnienie o zmianach i w sumie dobrze ze przynajmniej
    przypominaja i informuja
    rowniez pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-30 16:27:32
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    AGIE <W...@c...edu.pl>:

> [...]
    > braku środków tym razem było przypomnienie o zmianach i w sumie
    > dobrze ze przynajmniej przypominaja i informuja

    Co ma piernik do wiatraka???

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-30 16:28:48
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "AGIE" <W...@c...edu.pl> wrote in message

> [...]
    środków
    > tym razem było przypomnienie o zmianach i w sumie dobrze ze przynajmniej
    Wróciłaś z innego świata?
    Poczytaj sobie newsy z ostatniego tygodnia i nie wyskakuj z rewelacjami, że
    właśnie mamy nowy rok.

  • 8. Data: 2004-01-30 18:21:19
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Grzegorz" <g...@U...pl> napisała:

    > 2000 da
    > belka

    > podziwiam ludzi, ktorzy czytaja te posty o mBanku i w dodatku je analizuja

    Widzę, że też je czytasz ;-)