  • 1. Data: 2004-01-30 14:05:47
    Temat: VW nie odpowiada na pytania
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Taka oto poczte wewnetrzna wyslalem:

    Data: 23.01.2004, 12:52:27
    Temat: Oczekiwanie na odpowiedz
    Treść: Witam, 12.12.2003, 15:54:55 zadałem Państwu tą drogą pytanie.
    Kiedy i czy mogę się spodziewać odpowiedzi lub wskazania miejsca, gdzie ją
    znajdę? z poważaniem, Michał Sawicki
    Autor: MICHAŁ SAWICKI

  • 2. Data: 2004-01-30 14:32:05
    Temat: Re: VW nie odpowiada na pytania
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...

    > Taka oto poczte wewnetrzna wyslalem:

    VW nie wyrabia się z NICZYM obecnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-30 15:05:42
    Od: "Admii" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvdpt5$er5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    it.pw.edu.pl...

    > VW nie wyrabia się z NICZYM obecnie.

    Ludzie weźcie VALERIANA kropelki:-DD.
    Toć nikt nie zatrudni na 1-2 miesiące NOWYCH pracowników
    i to przeszkolonych w takim Banku aby rozładować NAJAZD 'uciekinierów' z
    mBanku.
    Tego NIE wytrzyma żaden Bank :-((

    Lonek

  • 4. Data: 2004-01-30 17:20:29
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Nie wiem czy to dla ciebie pocieszenie, ale ja na kilkanascie maili poczta
    wewnetrzna w VWBanku dostalem jedna odpowiedz i to w dodatku taka jakby po
    drugiej stronie siedzial jakis poldebil (a moze wlasnie tak bylo...). Mialo
    to miejsce zeszlego lata. Dalem sobie spokoj z tym bankiem i tyle.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 5. Data: 2004-01-30 18:20:52
    Od: "Kamila" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wewnetrzna w VWBanku dostalem jedna odpowiedz i to w dodatku taka jakby po
    > drugiej stronie siedzial jakis poldebil (a moze wlasnie tak bylo...).

    Ludzie! Chcecie miec minimalne oplaty za prowadzenie konta (a najlepiej to w
    ogole wszystko za darmo) a jednoczesnie wymagacie, zeby bank zatrudnial
    specjalistow i ekspertow potrafiacych sensownie odpowiedziec na Wasze maile.
    Ten (domniemany) 'poldebil' (pewnie absolwent-stazysta) to wlasnie efekt
    ciecia kosztow.

    Pzd.
    Kamila

  • 6. Data: 2004-01-30 18:42:30
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 19:20:52 +0100, "Kamila"
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >Ten (domniemany) 'poldebil' (pewnie absolwent-stazysta) to wlasnie efekt

    absolwent-stazysta jesli bylby zainteresowany tematem to by pewnie odpowiadal
    kompetentniej od niektorych starych wyg.

  • 7. Data: 2004-01-30 18:51:26
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > absolwent-stazysta jesli bylby zainteresowany tematem to by pewnie
    odpowiadal
    > kompetentniej od niektorych starych wyg.

    A tu sie z Toba zgodze - kiedys nawet jednej Multilince powiedzialem, ze nie
    wiem czemu ja zatrudnili, a mnie nie, bo jest tak niedouczona, ze przynosi
    bankowi wstyd.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2004-01-30 18:53:42
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Fri, 30 Jan 2004 19:20:52 +0100, na pl.biznes.banki, Kamila napisał(a):

> [...]
    > Ten (domniemany) 'poldebil' (pewnie absolwent-stazysta) to wlasnie efekt

    Wiesz to nie uwaga do ciebie, tylko uwaga w sprawie. Nie zdziwilbym sie
    gdybym ZADZWONIL i trafil na kogos niezorientowanego, bo jest tak jak
    piszesz - sa dobrze wyszkoleni pracownicy oraz sa stazysci. Nie kazdy musi
    miec wszystko w malym palcu. Ja jednak wyslalem zapytania e-mailem -
    wszystkie z wyjatkiem tego jednego, o ktorym pisze, trafily do wirtualnego
    kosza. E-mail ma to do siebie, ze jak sie nie zna odpowiedzi na pytanie, to
    mozna skierowac te sprawe do kogos kto sie na tym zna. Chyba ze w calej
    firmie nikt sie nie zna, no to wtedy respekcik dla takiej firmy. Albo jak
    to oznacza, ze taka firma ma klientow w nosie - to wtedy tez moj respekt
    dla takowej. Jesli tak sie postepuje, to po co w ogole mydlic oczy i
    podawac, ze jest mozliwosc wysylania maili?

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

  • 9. Data: 2004-01-30 23:45:55
    Od: "Kamila" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bve92p$27uf$1@mamut.aster.pl...
    > "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    > odpowiadal
    Tyle ze przecietny absolwent-stazysta moze nie byc dostatecznie zmotywowany
    do 'interesowania sie tematem' - jesli wezmie pod uwage fakt, ze bank przede
    wszystkim musi ciac koszty (bo przeciez wg nas-klientow wszystko powinno byc
    za darmo) to chyba dojdzie do wniosku, ze dlugo nie popracuje - zastapi go
    nastepny absolwent-stazysta

> [...]
    nie
    > wiem czemu ja zatrudnili, a mnie nie, bo jest tak niedouczona, ze przynosi
    Nie wiesz? To ja Ci moge powiedziec na wlasnym przykladzie (trzy razy
    zapraszano mnie na rozmowy kwalifikacyjne dot. pracy w tzw. telecentrum) -
    pani doszla do wniosku, ze za kilka lat znudzi mnie rutyna i bede sie
    starala o przeniesienie do innego dzialu (profil wyksztalcenia oraz moje
    zainteresowania wskazywaly jednoznacznie, ze najbardziej w dzialalnosci
    bankowej interesuja mnie kredyty) a ona bedzie musiala szkolic nowego
    pracownika :-(. Dodam iz bank deklaruje co nastepuje: "Częstym przypadkiem w
    naszej firmie są również awanse poziome, kiedy to, w zależności od
    zdolności, umiejętności i preferencji pracownika, powierzamy mu nowy zakres
    obowiązków i nowe stanowisko, aby umożliwić mu rozwój zgodny z jego
    ambicjami oraz w pełni wykorzystać jego potencjał"

    Pzd.
    Kamila