  • 1. Data: 2004-01-30 16:06:07
    Temat: bank
    Od: "rfew rew" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam. Chce założyć konto bankowe - a nie orientuje się zbytnio w ich
    ofertach :( Co możecie polecić - w gre nie wchodzą wirtualne... mogą być
    konta dla studentów - interesuje mnie jak najniższa (darmowa) opłata za
    k\prowadzenie rachunku,karte i jakieś bankomaty - ew jakiś dobry %na
    koncie ... Co polecacie????

  • 2. Data: 2004-01-30 16:24:44
    Temat: Re: bank
    Od: "Kris" <k...@g...pl>

    Użytkownik "rfew rew" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta dla studentów - interesuje mnie jak najniższa (darmowa) opłata za
    > k\prowadzenie rachunku,karte i jakieś bankomaty - ew jakiś dobry %na

    mBank; maja bardzo dobre darmowe przelewy :-)
    http://cf.interia.pl/kb/mbank/ekonto

    K.

  • 3. Data: 2004-01-30 16:40:48
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "rfew rew" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mBank; maja bardzo dobre darmowe przelewy :-)
    > http://cf.interia.pl/kb/mbank/ekonto

    Czytanie ze zrozumieniem to problem jak widze. Przeciez wyraznie napisal
    ze w gre nie wchodza wirtualne.

    Lukas eKonto ??

    Mroziu

  • 4. Data: 2004-01-30 16:46:40
    Od: "rfew rew" <t...@g...pl>

    mBank odpada- nie mam zaufania do wirtualnych :( - eKonto???? dobre to -
    jakie są opłaty???? a jakieś inne - np. millenium???? znacie coś????

  • 5. Data: 2004-01-30 16:48:32
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    rfew rew wrote:

    > mBank odpada- nie mam zaufania do wirtualnych :( - eKonto???? dobre to -
    > jakie są opłaty???? a jakieś inne - np. millenium???? znacie coś????

    Lukas eKonto. Oplata chyba 0zl (nie wiem ostatnio nie sprawdzalem).
    Karta za darmo, bankomaty WBK, oprocentowanie calkiem przyzwoite.

    Mroziu

  • 6. Data: 2004-01-30 16:57:47
    Od: "rfew rew" <t...@g...pl>

    thx :) a prócz tego Lukasa jest coś???? bo do Lukasa mam troche daleko.... :/

  • 7. Data: 2004-01-30 17:00:20
    Od: "rfew rew" <t...@g...pl>

    thx :) a prócz tego jest coś ciekawego???? bo do Lukasa mam troche
    daleko.... :/

  • 8. Data: 2004-01-30 18:09:10
    Od: devnull <d...@n...net>

    http://opolanin.fm.interia.pl/mbank/pop1.htm
    http://opolanin.fm.interia.pl/mbank/pop2.htm

  • 9. Data: 2004-01-30 18:23:05
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 17:48:32 +0100, Mroziu napisal/a:

    > Lukas eKonto. Oplata chyba 0zl (nie wiem ostatnio nie sprawdzalem). Karta
    > za darmo, bankomaty WBK, oprocentowanie calkiem przyzwoite.
    jedyna opłata jest za urzytkowanie karty(1 zł miesięcznie) jesli nie ma minimum
    2000zł
    wpływu na konto(ale wydanie karty jest gratis)

    jesli pytałes o studenckie i zarazem korzystasz z karty Euro<26 to możesz
    zastanowic się nad BZWBK. Tylko trzeba pamietac że po studiach trzeba
    uciec.....

    KrzysiekL

  • 10. Data: 2004-01-30 19:17:49
    Od: "rfew rew" <t...@g...pl>

    a :) a to wkb lepsze jest od Lukasa???? chodzi mi o najtańszy bank -
    karta,net i prowadzenie.... ps. znalazłem jakiegoś vw direct (wirtualny???) -
    to jest taki "syf"(?) jak mBank???? chyba bezpieczniejsze to niż mBank????