  • 1. Data: 2021-06-25 22:07:54
    Temat: mBank, mini karta zbliżeniowa bez opłat
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Dzień dobry
    najpierw historia, jak ktoś nie ma czasu, prosże czytać od drugiego
    akapitu. Z mbankiem jestem od początku. ale jak zaczęli pobierać kasę za
    karty - zrobiłem focha, przeciąłem kartę i miałem konto tylko do
    przelewów. po 10 latach i dziesiątkach promocji w innych bankach, córka
    zauważyła że oferują dla dzieci darmowe konto z paskiem zbliżeniowym.
    pomyślałem że to... korzystne nie jest, ale jak dziecko chce taki pasek
    do płacenia - czemu nie. Dałem się jej naciągnąć, bo koniec końców za
    pasek trzeba było zapłacić 25zł, ale machnąłem ręką - niech ma.
    mniejsza szansa że zgubi.

    Przyszedł pocztą pasek gumowy, coś jak obroża antypchłowa i karta do
    bankomatu.... z której trzeba wyłamać kawałek dokładnie o wielkości
    karty sim i wetknąć do otworka w gumowym pasku. To nie jest pasek nfc,
    to jest kawałek gumy z wyciętą szparką na zbliżeniową kartę płatniczą
    wielkości sima!

    Najpierw pomyślałem ze to ściema totalna, koszmar jakiś, kpina z
    klienta.... ale jak się zastanowić, to tylko mają fatalną, mylącą
    reklamę. Gdyby nie dziecko, pasek mnie nie interesuje. natomias
    mikroskopijna karta płatnicza-jeszcze bez opłat abonamentowych - jak
    najbardziej. Często nie kupujemy nowego telefonu bo nie ma nfc więc
    płatności telefonem w zasadzie odpadają. a taką maleńką kartę można
    wetknąć w etui do telefonu i płacimy bez dodatkowych programów, haseł,
    bankowości w telefonie, nawet z pustą baterią. W breloczek do kluczy
    można by ja wkomponować. Dla mnie bomba, ale nie wiem czy mi drugą taką
    kartę wyrobią :)

    ToMasz

  • 2. Data: 2021-06-25 22:26:12
    Temat: Re: mBank, mini karta zbliżeniowa bez opłat
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> writes:

    [...]
> [...]
    > bankowości w telefonie, nawet z pustą baterią. W breloczek do kluczy
    > można by ja wkomponować. Dla mnie bomba, ale nie wiem czy mi drugą

    Jeśli dobrze zrozumiałem, to mówisz o opasce płatniczej. Ale ona jest za
    50 PLN, nie wiem skad ci sie 25 PLN wzięło.
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/mastercard-opaska/

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2021-06-25 22:37:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > ToMasz <t...@p...fm.com.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli dobrze zrozumiałem, to mówisz o opasce płatniczej. Ale ona jest za
    > 50 PLN, nie wiem skad ci sie 25 PLN wzięło.

    Dobra, rozumiem, ze pewnie chodzi o "Opaskę junior" :)
    https://www.mbank.pl/pdf/ind/konta/oplaty/ekonto-jun
    ior.pdf

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2021-06-28 10:59:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2021 22:07:54 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > Najpierw pomyślałem ze to ściema totalna, koszmar jakiś, kpina z
    > klienta.... ale jak się zastanowić, to tylko mają fatalną, mylącą

    Czy taka mylaca ... mial byc pasek, jest pasek. A ze dwuczesciowy.
    Karta jest tylko NFC czy ma kontakty stykowe?
    Bo wodoodpornosc na morska wode ... no, ciekaw jestem :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-06-28 18:50:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.06.2021 o 10:59, J.F pisze:

    > Czy taka mylaca ... mial byc pasek, jest pasek. A ze dwuczesciowy.
    > Karta jest tylko NFC czy ma kontakty stykowe?
    > Bo wodoodpornosc na morska wode ... no, ciekaw jestem :-)
    >
    > J.

    karta którą opisywałem pojechała na 2 tygodnie nad morze. jak wróci -
    napiszę czy ma styki

    ToMasz