  • 1. Data: 2021-06-22 16:38:56
    Temat: Alior się zorientował, że mają skan starego dowodu osobistego... pytanie o procedurę aktualizacji
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Alior po zalogowaniu do Alior Online przywitał mnie okienkiem możliwym
    do zamknięcia, żebym zaktualizował swój dowód osobisty, bo dotychczasowy
    stracił ważność. Trzeba przyznać, że za bardzo z tym nie dokuczali, bo
    dowód stracił ważność w marcu tego roku. Proponują aktualizację online i
    teraz pytanie:

    Przechodził to już ktoś u nich?
    Chcą, żeby wysłać im skan dowodu przez sieć, czy wystarczy przestukać
    numerki seryjne?

    Raczej nie wyślę im skanu dowodu przez sieć, prędzej udam się do
    placówki, jeśli będzie to konieczne

    --
    t0maszek

  • 2. Data: 2021-06-22 18:12:19
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-06-22 o 16:38, Tomaszek pisze:
> [...]
    > numerki seryjne?
    >
    > Raczej nie wyślę im skanu dowodu przez sieć, prędzej udam się do

    Przepraszam za niepotrzebny post. Tu znalazłem odpowiedź:
    https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/pomoc/
    pytania-i-odpowiedzi/jakie-dane-zmienie-sam.html

    --
    t0maszek

  • 3. Data: 2021-08-08 01:13:22
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, June 22, 2021 at 4:39:14 PM UTC+2, Tomaszek wrote:
    > Przechodził to już ktoś u nich?
    > Chcą, żeby wysłać im skan dowodu przez sieć, czy wystarczy przestukać
    > numerki seryjne?

    Ciekawe, że w niektórych bankach jak np. mBank wystarczy przestukanie numerów dowodu,
    przecież ktoś może sobie wymyślić, albo się pomylić...

    Ja mam Alior Kantor, ale nie Alior Bank. Od ponad roku mam nieważne dokumenty. Konto
    działa. Zadzwoniłem w celu aktualizacji, ale zostałem poinformowany że online można
    zaktualizować dane tylko jak mam w konto i dostęp online w Alior Banku. Zostałem
    zaproszony do oddziału. Wszystko fajnie, ale jeśli prowadzą konta dla nierezydentów
    otwierane online, to wizyta w oddziale w ogóle nigdy nie powinna być konieczna w
    żadnym celu. Miałem problem że bardzo długi czas nie dostawałem autoryzacyjnych SMS z
    Alior Kantor na zagraniczny numer i na infolinii też stwierdzono, że nie mogę
    zaktualizować numeru telefonu na inny (nawet na taki co był poprzednio
    zarejestrowany) bez wizyty w oddziale, a że nie dostaje SMSów to już nie ich wina.