  • 1. Data: 2021-06-19 01:22:49
    Temat: Bon 50 zł do Biedronki od PKO BP
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    "Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia
    zamieszkała w Polsce"

    smutno się zrobiło że nie dostanę bonu :(
    no to posiedziałem w pracy godzinkę dłużej za 65zł

    jebane spamery z kraju lichwy i lekomanów

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-06-19 07:53:54
    Temat: Re: Bon 50 zł do Biedronki od PKO BP
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-06-19 o 01:22, PiteR pisze:
    > "Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia
    > zamieszkała w Polsce"
    >
    > smutno się zrobiło że nie dostanę bonu :(

    Promocja jest dla wybranych klientów.
    Ja jako klient PKO BP ale Inteligo się chyba
    nie łapię, albo informację bank przekazał
    mało czytelnie. Ale smutno mi nie jest.
    Musiałbym pytać co takiego można tam kupić,
    żeby wydać 50zł :-(

  • 3. Data: 2021-06-19 08:57:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 01:22:17 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > "Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia
    > zamieszkała w Polsce"
    >
    > smutno się zrobiło że nie dostanę bonu :(
    Przyznałeś się skarbonce do niepolskiej rezydencji?

    > no to posiedziałem w pracy godzinkę dłużej za 65zł
    A chlebek gruziński ile kosztuje?

    > jebane spamery z kraju lichwy i lekomanów
    Lekomani to w usa, u nas vicodinu nie dostaniesz.
    Ale ketonal bez recepty już jest, nawet reklamy w tv na kanale reżimowym dla
    dzieci...

  • 4. Data: 2021-06-19 09:00:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 07:53:56 UTC+2 cef napisał(a):
    > W dniu 2021-06-19 o 01:22, PiteR pisze:

    > Musiałbym pytać co takiego można tam kupić,
    > żeby wydać 50zł :-(

    Myślisz, że tak tanio? To nie śp. leader price, gdzie zakupy za 10zł ledwo można było
    udźwignąć.
    Mleko (podobno pasteryzowane) i 5 bananów 7,88zł.

  • 5. Data: 2021-06-19 18:55:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Myślisz, że tak tanio?

    Ostatnio kupowałem tam spirytus,
    ale to może być wyłączone z bonu :-)

  • 6. Data: 2021-06-20 09:59:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 19 czerwca 2021 o 18:55:58 UTC+2 cef napisał(a):

    > Ostatnio kupowałem tam spirytus,
    > ale to może być wyłączone z bonu :-)
    No tak, to nie pójdzie ;>
    A co w ogóle trzeba zrobić, żeby bon dostać?
    Mi skarbonka - choć ja też tylko inteligo (nowe konto otworzyłem dzień po tym, jak 3
    dni po terminie wypowiedzenia zamknęli mi w końcu stare - dobrze, że było 6 dni
    miedzy wypowiedzeniem prywatnego i wspólnego, wiec nie musiałem czekać na kuriera) -
    niczego nie zakomunikowała.

    Te kody do dronki to ciekawa sprawa.
    Jest strona, gdzie można sobie sprawdzić datę ważności kodu i ile jeszcze zostało na
    nim kasy.
    I w tym celu trzeba podać tylko kod.
    Żeby zapłacić, w sklepie też trzeba podać tylko kod.
    A że te kody są generowane po kolei... ;>

  • 7. Data: 2021-06-21 16:03:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiertarkę jakąś.

    -----

  • 8. Data: 2021-06-21 16:51:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 21 czerwca 2021 o 16:03:55 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Wiertarkę jakąś.

    Dawno temu (czyli jeszcze na Suwalskiej) widziałem jak jakiś pracownik budowlany (to
    też dawno temu, bo nie mówił ze wschodnim akcentem) oddawał w dronce wiertarkę z
    komentarzem: "niezłe sprzęt, i niedrogi - ale nie bije".

  • 9. Data: 2021-06-21 19:19:47
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dawid Rutkowski pisze:
    > Lekomani to w usa, u nas vicodinu nie dostaniesz.
    > Ale ketonal bez recepty już jest, nawet reklamy w tv na kanale reżimowym dla
    dzieci...

    A ketonal uzależnia?

  • 10. Data: 2021-06-22 21:40:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>