  • 41. Data: 2004-04-22 12:26:08
    Temat: Re: mBank ma zysk brutto!
    Od: "Dave " <d...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ponadto bank podał, że na koniec marca 2004 r. mBank, internetowe ramię BRE,
    > uzyskał po raz pierwszy zysk brutto w ujęciu kwartalnym i cały rok 2004
    > zamknie według wszelkiego prawdopodobieństwa zyskiem.

    no coz - dzieki zaskakujacej i "trafnej decyzji" w lutym i skubnieciu
    klientow za przelewy pojawil sie i zysk brutto... Ciekaw jestem jakie jeszcze
    oplaty sa szykowane po to aby pojawil sie zysk netto...?

    D.

  • 42. Data: 2004-04-22 12:58:17
    Temat: Re: mBank ma zysk i zmienia TOiP :)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    22 Apr 2004 01:09:58 +0200, w <4...@n...onet.pl>,
    "hidie" <h...@o...pl> napisał(-a):

    > a do zasięgania informacji - czat z mLinią (1-do-1)
    > pozdrawiam i uprzedzam, ze wypomnę Ci to zdarzenie, jak kiedyś będziesz
    > nawoływał innych grupowiczów do "czytania ze zrozumieniem regulaminów i TPiO",
    > jak to jest tutaj w modzie ;-)

    To był czat z mLinią 1-1. W końcu wiem po co czekałem tyyyyleeee czasu na
    konsultanta :>

  • 43. Data: 2004-04-23 08:02:45
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > 22 Apr 2004 01:09:58 +0200, w <4...@n...onet.pl>,
    > "hidie" <h...@o...pl> napisał(-a):
    > >
    > To był czat z mLinią 1-1. W końcu wiem po co czekałem tyyyyleeee czasu na
    > konsultanta :>

    A to przepraszam i przyznaję się do nieslusznej wiary w konsultantów czata 1-do-
    1
    chyba że chodzilo Ci o dokladna kwotę Twojej lokaty - wtedy jestem w stanie
    zrozumieć odpowiedź, ponieważ na czacie nie ma weryfikacji Twojej tożsamości i
    nawet nie powinni Ci udzielic takiej informacji
    pozdr
    hidie

  • 44. Data: 2004-04-23 08:04:55
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > klientow za przelewy pojawil sie i zysk brutto... Ciekaw jestem jakie jeszcze
    > oplaty sa szykowane po to aby pojawil sie zysk netto...?

    Jak juz bylo na grupie wczesniej ;-)
    zysk brutto w skali miesiąca pojawil się już wstyczniu, czyli przed
    wprowadzeniem opłaty za przelewy
    :-P
    pozdr
    hidie

  • 45. Data: 2004-04-23 08:24:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    hidie wrote:
    [...]

    > Jak juz bylo na grupie wczesniej ;-)
    > zysk brutto w skali miesiąca pojawil się już wstyczniu, czyli przed
    > wprowadzeniem opłaty za przelewy
    > :-P
    Co tylko potwierdza tezę, ze opłaty za przelewy były tylko po to, żeby
    poprawić wyniki przed Commerzem :-P

    KJ

  • 46. Data: 2004-04-23 11:13:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    23 Apr 2004 10:02:45 +0200, w <4...@n...onet.pl>,
    "hidie" <h...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zrozumieć odpowiedź, ponieważ na czacie nie ma weryfikacji Twojej tożsamości i
    > nawet nie powinni Ci udzielic takiej informacji

    No to już inna sprawa, dlaczego na mCzacie 1-1 nie można się zweryfikować :]

  • 47. Data: 2004-04-23 15:43:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Co tylko potwierdza tezę, ze opłaty za przelewy były tylko po to, żeby
    > poprawić wyniki przed Commerzem :-P
    > KJ

    No ale bank jak widac przezyl to ;)
    Teraz czekamy na wyniki Inteligo i VW Banku - przypominam - wszystkie maja
    miec zysk brutoo w tym roku - i to juz niedlugo w przypadku Inteligo :)

    http://www.PRnews.pl