  • 1. Data: 2004-04-20 21:45:44
    Temat: Zabity przez scoring
    Od: "Gim" <n...@n...no>

    Witam

    Poległem na kredycie hipotecznym w polecanym na grupie i dobrym banku przez
    scoring :)
    Młody, samotny, niezłe dochody, stała praca od lat, zero kredytów (nawet
    debetu w koncie), wkład własny leciutko ponad 20%, rynek pierwotny. Zdolność
    kredytowa potwierdzona bez problemów. Handlowiec banku nie wiedział
    dokładnie dlaczego, ale poległem. Kombinował z dochodami, wysokością kredytu
    i wszystkim co sie dało (nie dało się tym, że nie ma współkredytobiorców, że
    mam 25 lat i że za zeszły rok miałem słaby PIT - 1600 zł/mc po odliczeniu
    składek i duperel). Zasugerował współkredytobiorców ale takie rozwiązanie
    nie jest u mnie możliwe.
    W sumie nic strasznego gdyby nie to, że za tydzień następna rata wpłat u
    developera a kredytu brak.
    Nóż na gradle mam, więc może ktoś z Was wie, gdzie dobrze skredytują i nie
    zdają się na bezduszny scoring ani PITem się nie przejmują?

    Pozdrawiam
    GiM

  • 2. Data: 2004-04-21 00:30:54
    Temat: Re: Zabity przez scoring
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Gim" <n...@n...no> wrote in message news:408598cf@news.home.net.pl...
> [...]
    > Nóż na gradle mam, więc może ktoś z Was wie, gdzie dobrze skredytują i nie
    > zdają się na bezduszny scoring ani PITem się nie przejmują?

    GE Capital bank.

  • 3. Data: 2004-04-21 05:47:39
    Od: "Maniek" <...@...m>

    > Młody, samotny, niezłe dochody, stała praca od lat

    > mam 25 lat i że za zeszły rok miałem słaby PIT - 1600 zł/mc

    może ten bank zwrócił uwagę na te detale? Jaki to był bank?

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-04-21 06:03:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <u...@d...invalid>
    napisał w wiadomości news:c64fcl$ml3$1@inews.gazeta.pl:
    > GE Capital bank.

    może raczej GE Bank Mieszkaniowy (www.gebm.pl)

    GE Capital Bank daje małe kredyty na małe towary

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2004-04-21 07:45:26
    Od: "Gim" <g...@n...pl>

    > może ten bank zwrócił uwagę na te detale? Jaki to był bank?

    KB

  • 6. Data: 2004-04-21 08:02:40
    Od: "Gim" <g...@n...pl>

    > GE Capital bank.

    Jak dobrze patrzę na ich tabelę oprocentowania to stopa dla wkładu lekko
    powyżej 20% jest 9%. Bardzo drogo.

    Co z Nordea? Używają scoringu?
    Mam szanse w BPH lub PKOBP?

    Pozdrawiam
    GiM

  • 7. Data: 2004-04-21 08:11:48
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Gim" <n...@n...no> napisał w wiadomości
> [...]
    przez
    > scoring :)
    > Młody, samotny, niezłe dochody, stała praca od lat, zero kredytów (nawet

    i w tym wlasnie jest problem
    musisz sie ozenic

    Piotr

  • 8. Data: 2004-04-21 09:14:17
    Od: "Gim" <g...@n...pl>

    > i w tym wlasnie jest problem
    > musisz sie ozenic

    Zapewne uda się namówić developera żeby troszkę odwlekł spłatę ale to za
    mało czasu na tego typu ruchy.

    Wyjście awaryjne - uderzam do dwóch banków jednocześnie ale muszę wiedzieć,
    jakie banki jeszcze nie BIK-ują, żeby w drugim nie dowiedzieli się, że
    staram się w pierwszym.
    Nordea?
    Lukas?
    Cokolwiek?
    Sytuacja robi mi się poważna.

    Pozdrawiam
    GiM

  • 9. Data: 2004-04-21 09:15:01
    Od: "Gim" <g...@n...pl>

    > Jezeli Krakow to polecam BPH PBK - Pani od kredytow os. fizycznych jest
    > niesamowita;-)

    Wawa

    Pozdrawiam
    Gim

  • 10. Data: 2004-04-21 09:38:18
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Ciach:-)

    Jezeli Krakow to polecam BPH PBK - Pani od kredytow os. fizycznych jest
    niesamowita;-)

    Pozdrawiam
    Lukasz G.