  • 1. Data: 2004-04-21 09:25:39
    Temat: mBank ma zysk brutto!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BRE Bank poprawił wynik, mBank ma zysk brutto
    WARSZAWA (Reuters) - W pierwszym kwartale 2004 roku grupa BRE Banku
    zwiększyła zysk netto do 39,9 miliona złotych z 33,8 miliona rok wcześniej.
    Zaskoczeni niespodziewaną publikacją wstępnych danych analitycy oceniają, że
    wynik jest niezły.

    Grupa BRE podała, że według wstępnych szacunków, w pierwszym kwartale 2004
    jej wynik brutto wyniósł 55,9 miliona złotych.

    "Publikacja wyników akurat dziś jest sporym zaskoczeniem. Na pierwszy rzut
    oka jednak zysk jest całkiem niezły" - powiedział Dariusz Górski, analityk w
    Deutsche Bank Securities.

    Pełny raport BRE ma opublikować 10 maja. Dziś po raz pierwszy bank
    zdecydował się podać wstępne dane.

    "Informacje z raportu zostaną podane w przemówieniu prezesa Wojciecha
    Kostrzewy podczas dzisiejszego walnego, dlatego też podaliśmy je wcześniej w
    komunikacie" - powiedział Paweł Wróbel z biura prasowego BRE Banku.

    Ponadto bank podał, że na koniec marca 2004 r. mBank, internetowe ramię BRE,
    uzyskał po raz pierwszy zysk brutto w ujęciu kwartalnym i cały rok 2004
    zamknie według wszelkiego prawdopodobieństwa zyskiem.

    We wtorek akcje BRE kosztowały na zamknięciu 112 złotych, czyli bez zmian
    wobec cen poniedziałkowych.
    http://gielda.onet.pl/0,905491,wiadomosci.html

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-21 10:19:39
    Temat: Re: mBank ma zysk brutto!
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > BRE Bank poprawił wynik, mBank ma zysk brutto
    > http://gielda.onet.pl/0,905491,wiadomosci.html

    A już myślałem, że opłaty za przelewy nie pomogą ;-)))

  • 3. Data: 2004-04-21 11:00:14
    Temat: Re: mBank ma zysk i zmienia TOiP :)
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > BRE Bank poprawił wynik, mBank ma zysk brutto
    > http://gielda.onet.pl/0,905491,wiadomosci.html

    i jednocześnie (tradycyjnie) zła wiadomość :))

    Zachęcamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji
    i Opłat obowiązującą od 21.04.2004 r. Zmiany dotyczą przede wszystkim opłat za
    przelewy do innego organu podatkowego z rachunków eKONTO, izzyKONTO
    i mBIZNES Konto oraz rozdziału "Inne opłaty
    i prowizje".

  • 4. Data: 2004-04-21 11:08:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Dnia 2004-04-21 11:25, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > "Publikacja wyników akurat dziś jest sporym zaskoczeniem. Na pierwszy rzut
    > oka jednak zysk jest całkiem niezły" - powiedział Dariusz Górski, analityk w
    > Deutsche Bank Securities.

    Aż dziw, po tym jak z owego banku spier*iła elita po wprowadzeniu 50
    groszy ;>

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 5. Data: 2004-04-21 11:19:36
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Stasio Podróżnik", używający adresu <B...@o...pl>
    napisał:

    > Aż dziw, po tym jak z owego banku spier*iła elita po wprowadzeniu 50
    > groszy ;>

    Widocznie spier..ila ta elita, ktora dla banku i tak nie byla dochodowa. Ja,
    np. nie ucieklem, bo mnie trzyma atrakcyjne oprocentowanie kredytu
    odnawialnego, a place im wiecej za odsetki niz za przelewy (mniej wiecej 4x
    tyle).

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2004-04-21 11:21:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 13:00:14 +0200, w <c65k7o$qj0$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

> [...]
    > przelewy do innego organu podatkowego z rachunków eKONTO, izzyKONTO
    > i mBIZNES Konto oraz rozdziału "Inne opłaty

    Pretorianie, nie rozpłaczcie się :D.

  • 7. Data: 2004-04-21 11:26:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ~WD wrote:

> [...]
    > przelewy do innego organu podatkowego z rachunków eKONTO, izzyKONTO
    > i mBIZNES Konto oraz rozdziału "Inne opłaty

    Zła ? jeżeli dobrze zrozumiałem (ale czytałem pobieżnie) to obecnie za
    przelew do innego organu podatkowego jest 1 PLN, a ma byc, dla
    indywidualnych 0.5
    KJ

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 8. Data: 2004-04-21 12:19:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > przelewy do innego organu podatkowego z rachunków eKONTO, izzyKONTO
    > i mBIZNES Konto oraz rozdziału "Inne opłaty

    Ty masz chyba jakiś problem psychiczny na tle mbanku - wiesz, że to się da
    leczyć ;-))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-04-21 13:04:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 14:19:34 +0200, w <c65oq1$8dk$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Ty masz chyba jakiś problem psychiczny na tle mbanku - wiesz, że to się da
    > leczyć ;-))) ?

    Alergia na tandetę -- nie chcę tego leczyć ;)).

  • 10. Data: 2004-04-21 13:20:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Alergia na tandetę -- nie chcę tego leczyć ;)).

    Jakieś osobiste przykłady tej rzekomej tandety?