  • 1. Data: 2004-04-20 22:48:04
    Temat: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    Od: "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl>

    czesc. Jak narazie założyłem sobie lokatę systematycznego oszczędzania w
    SKOKu na 9 m-cy (4.3%). Czy jest coć bardziej opłacalnego w tej chwili? Chce
    uzbeirać pare groszy i zafundować jakis urlop w zime w górach na desce.

    Mam jeszcze pytanie. Jeżeli chcialbym inwestować dlugoterminowo to jak i
    gdzie to robić? TFI w mBanku? Ale w ktore fundusze?! A moze Skandia?
    www.skandia.pl

    --
    bielen2k [Ełk]
    gg# 73851

  • 2. Data: 2004-04-20 23:20:10
    Temat: Re: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    > From: bielen2k [Ełk]
    > Newsgroups: pl.biznes.banki
    > Subject: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    W siebie :)

  • 3. Data: 2004-04-21 05:17:46
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > A moze Skandia?
    > www.skandia.pl

    Poczytaj sobie uwaznie umowe.
    Odradzam.

    RakS

  • 4. Data: 2004-04-21 06:54:44
    Od: "Pan Farciarz" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

    Użytkownik "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam jeszcze pytanie. Jeżeli chcialbym inwestować dlugoterminowo to jak i
    > gdzie to robić? TFI w mBanku? Ale w ktore fundusze?! A moze Skandia?

    Jesli interesuje cie dlugo terminowa inwestycja, polecam przyjrzec sie TFI
    ( przyjrzec sie nie znaczy kupowac)
    Musisz sam ocenic czy inwestycja w ktorys TFI moze byc dla ciebie dobra
    Dobrze jest troche samemu poczytac , www.bankier.pl albo www.money.pl
    A pozniej, porozmawiac z jakims specem ktory zawodowo zajmuje sie obsluga
    klientow ktorzy inwestuja w TFI. Tylko uwazaj na specow, bo wiadomo ze beda
    chcieli abys kupil u nich i moga ( nie musza ) stosowac rozne chyty
    zachecajace ciebie do kupna. Miej oczy i uszy szeroko otwarte i sluchaj
    uwaznie

    TFI ktore ja polecam
    akcyjne - niestety duze ryzyko, i slysze coraz czesciej glosy ktore zalecaja
    coraz wieksza ostroznosc z TFI Akcyjnymi. Zyski duze, w minionym roku
    wiekszosc z TFi przyniosla dla zjadaczy chleba okolo 14 % zysku.
    obligacji i dluznych pap wartosciowych, w tym roku jakos nie mrawo sie
    kreca...
    Mieszane w tym roku sa dosyc niezle, ciekawe co bedzie dalej, tutaj ci
    polecam przyjrzec sie ich wynikom i obecnej sytuacji bardziej dokladnie.

  • 5. Data: 2004-04-21 08:17:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2004 07:17:46 +0200, RakS napisał(a):

    > Poczytaj sobie uwaznie umowe.
    > Odradzam.

    Można więcej szczegółów?
    Co sprawia, że według Ciebie jest to takie niekorzystne?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2004-04-21 08:37:56
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > uzbeirać pare groszy i zafundować jakis urlop w zime w górach na desce.

    Lepsze lokaty to IMHO Tyskie, Zywiec, Warka - wszystkie powyzej 5% :-)
    Jesli nie boisz sie ryzyka i lubisz mocne wrazenia mozesz tez zainteresowac
    sie bardziej agresywnymi instrumentami takimi jak Warka Strong czy jej
    odpowiednikami wsrod innych kompani ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2004-04-21 08:42:36
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    > Można więcej szczegółów?
    > Co sprawia, że według Ciebie jest to takie niekorzystne?

    Podeslij mi umowe to wskaze Ci co mi sie nie podoba.

    RakS

    --
    U W A G A !
    Usun z adresu email wszystkie: 007

  • 8. Data: 2004-04-21 09:31:03
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> napisała:

    > Znany(a) niektórym Pan Farciarz, o bladym poranku, olśniony(a),
    > Ekhm, za 50 zł miesięcznie? To rzeczywiście tylko mozna się przyjrzeć.
    > Ja już dawno tego rynku nie śledziłem, ale ZTCW tych papierów na wagę
    > się nie kupuje, tylko na sztuki... Niepodzielne sztuki.
    To źle wiesz - możesz kupić dowolny ułamek jednostki uczestnictwa. Innym
    problemem jest wpłata minimalna - w większości funduszy 100 PLN

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 9. Data: 2004-04-21 09:33:00
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2004 10:37:56 +0200, "Wilczek" <w...@k...pl>
    napisał(a):

> [...]
    >sie bardziej agresywnymi instrumentami takimi jak Warka Strong czy jej

    Twoja rada jest nieprzemyslana, ja sie zajmuje bardzo troskliwie tymi
    instrumentami finansowymi i powiem Ci, ze po prostu rachunek sie nie
    zgadza. Najmniejsza jednostka kosztuje 2,50 (mniej wiecej),
    pamietajac o systematycznej pracy wychodzi jak by nie liczyc, minimum
    75 zl./miesiac. Czyli rada nieporzemyslana, cbdd.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 10. Data: 2004-04-21 09:33:39
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    napisał(a):

> [...]

    Ja już dawno tego rynku nie śledziłem, ale ZTCW tych papierów na wagę
    się nie kupuje, tylko na sztuki... Niepodzielne sztuki.

    'pytanie, czy dadaiści potrafią napisać minimalnie sensowny post
    usenetowy, dalej pozostaje bez odpowiedzi' [A. Galicki]