  • 41. Data: 2003-10-22 11:48:57
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > No i słusznie-załóż konto w innym banku-dlaczego jeszcze tego nie zrobiłes?

    Zrobilem ;) Wczoraj wypelnilem formularz do VWBanku, dzis go wydrukuje i
    zaniose na poczte. Przy okazji, nie wiem czy VWBank ma do mnie tez
    oddzwaniac, ale jesli tak, to podalem im rowniez numer + wewnetrzny.
    Zobaczymy, czy sobie poradza ;)

    wp

  • 42. Data: 2003-10-22 11:52:49
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:

    > Gdzie jest taka pozycja ?

    11 dni temu, gdy formularz wypelnialem, mozna bylo wybrac pozycje, czy
    oddzwanianie ma byc w godzinach przedpoludniowych, poludniowych czy
    popoludniowych. Nie mam pojecia czy nadal taka pozycja jest (nie chce mi
    sie wypelniac w tym celu formularza ponownie). Natomiast zauwazylem, ze
    poprawiona zostala kontrola formualrza w kwestii podawanego numeru
    telefonu do oddzwaniania. Teraz (mimo iz pole "wewn." pozostalo) pojawia
    sie komunikat, ze nie moga oddzwaniac na numer z wewnetrznym. 11 dni temu
    czegos takiego jeszcze nie bylo... moze mBank czyta te liste? ;)

    wp

  • 43. Data: 2003-10-22 11:54:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> writes:

    > poprawiona zostala kontrola formualrza w kwestii podawanego numeru
    > telefonu do oddzwaniania. Teraz (mimo iz pole "wewn." pozostalo) pojawia
    > sie komunikat, ze nie moga oddzwaniac na numer z wewnetrznym. 11 dni temu

    Porzadna instytucja to ma numery wewnetrzne wygladajace jak miejskie.

    8-)

    MJ

  • 44. Data: 2003-10-22 11:59:06
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Witold Przygoda napisał:

> [...]
    > sie komunikat, ze nie moga oddzwaniac na numer z wewnetrznym. 11 dni temu
    > czegos takiego jeszcze nie bylo... moze mBank czyta te liste? ;)

    Czyta, ale nie po to by poprawiac oferte, a raczej ograniczac
    mozliwosci, ktore niby dawal, ale nie byl w stanie sie wywiazac (co na
    tej liscie szybko i sprawnie wychodzi na jaw).

    Bartol

  • 45. Data: 2003-10-22 12:09:24
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witold Przygoda" <p...@n...mi.pl> napisał w
    wiadomości news:bn5r2h$v40$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > 11 dni temu, gdy formularz wypelnialem, mozna bylo wybrac pozycje, czy
    > oddzwanianie ma byc w godzinach przedpoludniowych, poludniowych czy
    > popoludniowych. Nie mam pojecia czy nadal taka pozycja jest (nie chce mi

    Hmmm... Ja tam widzę tylko możliwość wyboru, na który numer oddzwonić... A
    może dodali, widzieli, że się nie sprawdza i usunęli. :-)

    To na pewno.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 46. Data: 2003-10-22 12:20:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > zaniose na poczte. Przy okazji, nie wiem czy VWBank ma do mnie tez
    > oddzwaniac, ale jesli tak, to podalem im rowniez numer + wewnetrzny.

    I dobrze zrobiłeś. Jakkolwiek oferta mbanku mi odpowiada (mam tak konto,SFI
    i KK), to uważam, że nie należy "brnąć" w zakładanie konta tam, gdzie
    najwyraźniej sobie tego nie życzą ;-))) Jeżeli znajdzie się więcej takich
    osób (niezakładających, bo np. mbank nie potrafi dodzwonic się na numer
    wewnętrzny), to mbank zmieni swoja "politykę", bo po prostu przestanie mu
    przyrastać ilość klientów. IMHO jeżeli jeszcze chciałoby się Ci dzwonić na
    mlinię, to złozyłabym skargę z opisem swoich perypetii, ale to od Ciebie juz
    zależy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 47. Data: 2003-10-22 12:27:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > IMHO Andriej byl zlosliwy od samego poczatku, a Witek wykazal sie
    > niezwykla cierpliwoscia (w stosunku zarowno do Andrieja, jak i mBanku).

    Też tak sądzę. Uważam tez za śmieszne komentarze na temat tego, że Witold
    nie chce mieć komórki. Sama "broniłam" się przed komórką, tak długo jak
    tylko mogłam i nie uważam, że jest to cos dziwnego. Z drugiej strony udało
    mi sie załozyć konto w mbanku nie mając jeszcze komórki ;-))

    > Pracujesz razem z Andriejem w mBanku? :-P

    Jaaaasne - na mlinii pracuję ;-))) I nie chciałam załozyć Witoldowi konta
    ;-)))) A Ty jak rozumiem rozsyłasz te wszystkie SMS-y w Inteligo i (o
    zgrozo!) kasujesz naiwnych za to 4,99 PLN miesięcznie ;-))))

    > MSPANC

    Nawzajem
    > Bartol
    Glenn

  • 48. Data: 2003-10-22 13:19:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Oct 2003 23:53:51 +0200, w
    <j...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Brednie. Kolega Popławski jak zwykle (przybierając jego ton
    > oczywiście) bredzi i wykazuje jak głupim jest człowiekiem.

    Hahahahahaha, aż nie muszę tego komentować :)

    > Ale on tak już ma... Dla niego normą jest podpisywanie umów opierając
    > się jedną ręką o krawężnik, a drugą o dystrybutor benzyny.

    Jak pamiętam, to ty tak podpisywałeś umowę, więc komentarz też zbędny.

  • 49. Data: 2003-10-22 13:20:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Oct 2003 23:53:51 +0200, w
    <j...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > którzy lubią se wyciąc komure

    Co to znaczy? Jestem na innym poziomie intelektualnym ;>

  • 50. Data: 2003-10-22 14:24:42
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > nie chce mieć komórki. Sama "broniłam" się przed komórką, tak długo jak
    > tylko mogłam i nie uważam, że jest to cos dziwnego. Z drugiej strony udało

    Eeee, komorka to rzecz bardzo przydatna. Ale prywatna. Ze sluzbowa to
    roznie bywa. ;-)

    > Jaaaasne - na mlinii pracuję ;-))) I nie chciałam załozyć Witoldowi konta
    > ;-)))) A Ty jak rozumiem rozsyłasz te wszystkie SMS-y w Inteligo i (o
    > zgrozo!) kasujesz naiwnych za to 4,99 PLN miesięcznie ;-))))

    No i jaki ten swiat prosty okazuje sie byc. :-P

    Tym razem probowalem sie powstrzymac i prawie mi sie udalo :-D,
    Bartol