  • 51. Data: 2003-10-22 20:37:42
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003 10:44:05 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:
    >No bo jak reagować na idiotę...

    Nie wiem jak, dlatego szukam wciąż sposobu na Ciebie. Ty masz lepiej,
    bo reakcję masz wyćwiczoną, zawsze gdy tylko spoglądasz w lustro.

    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 52. Data: 2003-10-22 20:45:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003 15:19:02 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Jak pamiętam, to ty tak podpisywałeś umowę, więc komentarz też zbędny.

    Źle pamiętasz. To ja odmówiłem podpisywania w takich warunkach, a Ty
    wtedy radośnie uznałeś, że to przecież normalka, że ja głupi jestem
    odmawiając itp...

  • 53. Data: 2003-10-22 20:47:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003 15:20:37 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Co to znaczy?

    Który fragment/aspekt jest niejasny?

    > Jestem na innym poziomie intelektualnym ;>

    To akurat wiedziałem już dawno. Żadna nowość.

  • 54. Data: 2003-10-22 20:57:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nie wiem jak, dlatego szukam wciąż sposobu na Ciebie. Ty masz lepiej,
    > bo reakcję masz wyćwiczoną, zawsze gdy tylko spoglądasz w lustro.

    No powiedz mi osiołku jeden w którym miejscu 'osobnik pokroju Nawary'
    opierniczał go za brak telefonu.

    Wskaż mi miejsce choćby jedno, gdzie powiedziałem szyderczo bądź złośliwie
    na temat braku komórki.

    napisałeś:

    "Jest oczywistym, że mBank tutaj się nie wykazał, a ,,geniusze'' z tej
    grupy opierniczający Cię za brak telefonu, to osobniki pokroju pana
    Popławskiego lub też Nawary"

    Witku - czy czujesz się w jakikolwiek sposób wyśmiany bądź 'opierniczony'
    przeze mnie z powodu braku komórki ?

    Sorki dla tych, których konflikt nie jest istotny, ale nie dam sobie wmawiać
    słów, których nigdy nie wypowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 55. Data: 2003-10-22 23:23:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003 22:57:53 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >No powiedz mi osiołku jeden w którym miejscu 'osobnik pokroju Nawary'
    >opierniczał go za brak telefonu.

    Powiedz mi łysa zebro, od kiedy ,,osobnki pokroju X'' oznacza
    dokładnie ,,osobnika X''? Akurat za brak telefonu opierniczał go ktoś
    inny, ale Twojej mentalności.

    >Sorki dla tych, których konflikt nie jest istotny, ale nie dam sobie wmawiać
    >słów, których nigdy nie wypowiedziałem.

    Ależ nikt ich nie wmawia, prawdaż?

  • 56. Data: 2003-10-22 23:50:28
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    > No bo jak reagować na idiotę...

    jakakolwiek polemika z glupotą
    tylko tą ostatnią niepotrzebnie nobilituje.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara

    pzdr, nocny Marek

  • 57. Data: 2003-10-23 12:47:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 22 Oct 2003 22:57:53 +0200, w <bn6r0h$1qf$1@news.onet.pl>, "Wojciech
    Nawara" <n...@o...pl> napisał(-a):

    > Sorki dla tych, których konflikt nie jest istotny, ale nie dam sobie wmawiać
    > słów, których nigdy nie wypowiedziałem.

    Olej go, co się będziesz kopał z koniem...

  • 58. Data: 2003-10-23 12:49:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 22 Oct 2003 22:45:50 +0200, w
    <r...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Źle pamiętasz. To ja odmówiłem podpisywania w takich warunkach, a Ty
    > wtedy radośnie uznałeś, że to przecież normalka, że ja głupi jestem
    > odmawiając itp...

    Sam się tak umawiałeś. Chyba, że jakimś cudem tak się przypadkiem spotkaliście.

    EOT

  • 59. Data: 2003-10-23 12:50:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 22 Oct 2003 22:47:38 +0200, w
    <0...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Który fragment/aspekt jest niejasny?

    Nie mam więcej pytań :D. Gdzie znajdę slang dresów?

    > To akurat wiedziałem już dawno. Żadna nowość.

    Cieszę się, że w końcu dotarło. To gdzie znajdę ten slang?

    PS. Nie odpowiadaj.

  • 60. Data: 2003-10-23 17:52:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003 14:49:22 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Sam się tak umawiałeś. Chyba, że jakimś cudem tak się przypadkiem spotkaliście.

    Nie udawaj durnia. Wiesz dobrze, że zostałem oszukany./