    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Wed, 22 Oct 2003 14:20:16 +0200

    > Zrobilem ;) Wczoraj wypelnilem formularz do VWBanku, dzis go wydrukuje i
    > zaniose na poczte. Przy okazji, nie wiem czy VWBank ma do mnie tez
    > oddzwaniac, ale jesli tak, to podalem im rowniez numer + wewnetrzny.
    > Zobaczymy, czy sobie poradza ;)

    I dobrze zrobiłeś. Jakkolwiek oferta mbanku mi odpowiada (mam tak konto,SFI
    i KK), to uważam, że nie należy "brnąć" w zakładanie konta tam, gdzie
    najwyraźniej sobie tego nie życzą ;-))) Jeżeli znajdzie się więcej takich
    osób (niezakładających, bo np. mbank nie potrafi dodzwonic się na numer
    wewnętrzny), to mbank zmieni swoja "politykę", bo po prostu przestanie mu
    przyrastać ilość klientów. IMHO jeżeli jeszcze chciałoby się Ci dzwonić na
    mlinię, to złozyłabym skargę z opisem swoich perypetii, ale to od Ciebie juz
    zależy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn