    From: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Wed, 22 Oct 2003 11:52:49 +0000 (UTC)
    Sender: Witold Przygoda <u...@k...cyf-kr.edu.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:

    > Gdzie jest taka pozycja ?

    11 dni temu, gdy formularz wypelnialem, mozna bylo wybrac pozycje, czy
    oddzwanianie ma byc w godzinach przedpoludniowych, poludniowych czy
    popoludniowych. Nie mam pojecia czy nadal taka pozycja jest (nie chce mi
    sie wypelniac w tym celu formularza ponownie). Natomiast zauwazylem, ze
    poprawiona zostala kontrola formualrza w kwestii podawanego numeru
    telefonu do oddzwaniania. Teraz (mimo iz pole "wewn." pozostalo) pojawia
    sie komunikat, ze nie moga oddzwaniac na numer z wewnetrznym. 11 dni temu
    czegos takiego jeszcze nie bylo... moze mBank czyta te liste? ;)

    wp