  • Data: 2015-05-06 15:22:03
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." a...@4...net

    > Ogolnie to stare elektrownie sie nam koncza, prad odnawialny nie jest
    > pewny i ma duze wahania, wymaga konwencjonalnej elektrowni dla
    > zabezpieczenia, na polnocy kraju mamy niedobor elektrowni, transport
    > wegla kosztuje, emisja CO2 jest niemile widziana ... to lepsza jadrowa
    > czy na ruski gaz ?

    Miałem koszmarny ;) sen. Górnicy przekwalifikowali się i zbudowali na
    Śląskach głębinową kolej podziemną -- zarazem znajdując użyteczną pracę
    dla siebie i zbyt [zbytek?] na energię elektryczną produkowaną z węgla
    kamiennego... Co gorsza -- część tych górników [jakieś nieroby chyba?]
    zbudowała filtry, przez co elektrowniane wyziewy kominowe stały się
    czystsze... CO2 wykorzystano wprost/bezpośrednio do szklarni (niemal
    jak w Przedwiośniu); związki azotu przerobiono na nawozy sztuczne;
    zaś związki siarki przekazano do piekła... [sny są dziwne]

    Niestety powietrze pozbawione trujących wyziewów kominowych okazało
    się szkodliwe dla zdrowia narodu, gdyż umniejszyło zyski Fiskusa
    płynące z akcyzy paliwowej... ;) Ponadto zielona wojna (rolnicza)
    uznana została za niehumanitarną akcję skierowaną przeciwko FR...

    Tedy polski rząd wybrał dotowanie niepotrzebnych nikomu górników
    oraz zakup i przerób ropy naftowej... Były to rozwiązania społecznie
    tańsze ;) z uwagi na wysoką akcyzę paliwową i brak czynnika zwiększającego
    bezrobocie pracowników służby zdrowia. ;)

    Energię elektryczną produkowano w reaktorach atomowych -- zdatnych
    w razie czego do produkcji broni atomowej, potrzebnej do inicjacji
    reakcji termojądrowej. :)

    -=-

    Wiem, wiem... Gdzie tu koszmar? Koszmarem jest sen kończący się tą
    koleją podziemną. Natomiast rzeczywistość (smog samochodowy i akcyza
    rzędu 154 groszy za litr benzyny oraz niebezpieczne reaktory atomowe
    produkcji japońskiej) nie jest koszmarna. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'