  • Data: 2015-04-29 08:26:25
    Temat: Re: mBank i chargeback
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Apr 2015 02:16:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 553fb503$0$2190$6...@n...neostrada.pl
    > Solanka jest dobra na co? Na kręgosłup, wzrok, astmę czy alergię?

    na astme i alergie

    > Akurat w pewnym sensie ja poznałem także od strony komputera.

    > Swojego czy ,,narodowego''? Znam Roma z opowiaań,
    > który zlecił skład czasopisma romskiego w Białymstoku.

    urzedowego. Swoj znaja, rodzinny, ale w szkole mowia jakos inaczej.

    Nawiasem mowiac to podobnie zaczyna sie w Niemczech.
    W Berlinie Turkow juz cos ponad 30%, sa nie tylko rodziny ale i cale
    podworka i osiedla, a potem ... rodowity Niemiec w drugim pokoleniu, a
    w po niemiecku nie gada, ani nie rozumie ...

    > Nie podali. Podali, że lekarz mnie badał -- ale ten lekarz mnie NIE BADAŁ.
    > Podali natomiast powód odmowy mojemu ojcu. Stwierdzili, że w sanatorium
    > umrze na zawał serca, gdy skorzysta z bieżni. Ale jednocześnie byli
    > zdumieni, gdy zobaczyli PESEL mojego ojca, gdyż uznali, że mój ojciec
    > wygląda na młodszego (niż jest naprawdę) co najmniej o 10 lat. Dwóch
    > ,,wielkich'' lekarzy orzeczników rozmawiało o stanie zdrowia mojego
    > ojca i zauważono, że nie można być jednocześnie w ciąży i nie być
    > w ciąży -- nie można wygkądać na schorowanego i jednocześnie na
> [...]

    To sie ciesz. Znajomy mial jakis atak, a potem lekarze - nie napisza
    mu, ze sie nie nadaje do pracy, bo nie chca Zusowi podpasc, ale nie
    napisza mu tez, ze jest zdolny do pracy, bo az tacy glupi nie sa.
    No i renty nie ma i pracy nie ma ..

    > Przykładowo -- osteoporozą?
    > Czy raczej (wg Ciebie, nie wg mnie) osteoporoza
    > to już poważna choroba, nie byle usterka.

    W pracy biurowej np nie przeszkadza. Choc te akta potrafia byc ciezsze
    niz np prowadzenie autobusu.

    > IMO mógłbyś iść za ciosem -- postulować inaczej:
    > -- skoro tyle lat dawałeś się okradać, to nadal można cię okradać

    A to masz jak w Zusie :-)

    > Czyli Ty nie możesz, mając jedną z moich chorób, a ja mogę, mając wszystkie naraz?

    Ja nie moge, bo nagle przestalem dobrze widziec, a Ty mozesz, bo
    dowiodles przez lata, ze mozesz, a pogorszenia nie stwierdzono :-)

    To, co w uzasadnieniu napisali :-)

    > Państwo to nie ZUS. Ponadto do NFZowego sanatorium ja dopłacam.
    > (ZUS daje 2 razy więcej zabiegów i więcej dni niz NFZ)

    Ale namawiasz do likwidacji ZUS :-)

    wysłania mojego ojca na prewencję, uzasadniając
    (bardzo chętnie i gorliwie) kosi forsę od mojego
    > Ojciec płaci ogólnie na ZUS -- różne składki.

    > Mógłbyś pracować w ZUSie -- bredzisz bez sensu. :)
    > Mój ojciec jest emerytem od niepamiętnych czasów.
    > Matka podobnie -- na pewno 25 lat temu już była emerytką.

    No to jak ma ZUS korzystac z prewencji rentowej ?

    Chyba ze o inna prewencje chodzi ... ale wybacz, w tym przypadku
    jedyna uzasadniona dla ZUS prewencja, to bylaby przed dlugim zyciem
    emeryta.

    > Ojcu odmówiono rzeko dlatego, że ojciec jest już (wg ZUS)
    > niemal trupem. Ale trupem, który wygląda niezwykle młodo. ;)
    > Wg ZUS ojciec nie wróciłby żywy z sanatorium.

    No i tu ci zaczynam przyznawac racje - zlikwidowac ten ZUS, bo oni juz
    sami nie wiedza czego chca - czy zeby klient szybko zszedl, czy zeby
    mu dlugo wyplacac emeryture ...

    > W jakich poważna, w jakich mało?
    > [kardiolog inaczej dzielił niż Ty]

    No np nie widze zbytniej uciazliwosci dla programisty aplikacji
    bankowych. Ale juz administrator bankowego serwera ... spiaczka go
    dopadnie, zaryje nosem w klawiature i kto wie co nos nacisnie i co
    uruchomi - format, restart ...

    > Może wymień je...

    NTG podwojne sie robi ... ale moze jeszcze bedziemy sie pytac w co
    inwestowac.
    Ogolnie to stare elektrownie sie nam koncza, prad odnawialny nie jest
    pewny i ma duze wahania, wymaga konwencjonalnej elektrowni dla
    zabezpieczenia, na polnocy kraju mamy niedobor elektrowni, transport
    wegla kosztuje, emisja CO2 jest niemile widziana ... to lepsza jadrowa
    czy na ruski gaz ?

    > Zelona wyspa, rozkwit, zagraniczny kapitał wraz
    > z zagraniczna myślą techniczną, nowoczesność,
    > Sikorsky -- i kieskość?
    > http://www.pzlmielec.pl/
    > Wiesz, kto to Sikorsky w śmigłowcach? :)

    No to moze za drogie sa ? :-)

    > Niekoniecznie. Nie będę latał godzinami.
    > W śmigłowcu niekoniecznie trzęsie mocniej niż w samochodzie. :)

    Millerowi minuta wystarczyla, aby kregoslup uszkodzic :-)

    > Czyli jakiej?

    Czyli takiej, ktora mozna wykonywac mimo schorzenia ktore dawniej
    uprawnialo do renty.

    powstały (przykładowo) MUS, czyli Miłosierne
    > Komu i za co?

    Tobie, za caloksztalt.
    Przeciez minister wszystkim emerytom i rencistom osobiscie wyplacal
    nie bedzie :-)

    > Chcę, aby nie powstał. Życie bez zbrodniarzy jest możliwe. :)

    > Co scedować? Pobór składek? Niech Polacy zachowają je sobie. :)

    Jest to jakis pomysl, ale
    a) musi powstac instytucja, ktora przyjmie twoje oszczednosci,
    pomnozy, a potem bedzie wyplacac ... bank, fundusz inwestycyjny, OFE ?

    b) panstwo absolutnie nie ma pieniedzy na realizacje takich pomyslow.
    a kto utrzyma emerytow starego portfela, do ich wyginiecia?

    to taki system - dziadka utrzymywal ojciec, ojca utrzymywales ty,
    ciebie beda utrzymywaly dzieci, wszysko oczywiscie za posrednictwem
    ZUS :-)

    należy osadzić, ale wcześniej należy zbudować

    > Kaleczysz moje wypowiedzi celowo? -- łamiesz linijki.

    sam powinienes lamac.

    > Jasne. :) Wg Ciebie ZUS nawet nie jest zadłużony. )

    ZUS jako ZUS jest niewiele zadluzony, a moze juz wcale.
    System emerytalny jest zadluzony, a ZUS go tylko obsluguje.

    > Alotowi na kontro? ;)
    > Nie ośmieszaj się -- nawet NIK widzi poważne nieprawidłowości.
    > A NIK to nie jest instytucja nieprzychylna ZUSowi.

    ZUS za obslugiwanie bierze tylko drobny procent.
    No, nie taki drobny, ale nawet jakby bral dwa razy mniej, to nie mysl,
    ze mialbys istotnie wiecej pieniedzy ...

    > Może i będzie -- nie wiem, jaka będzie. Wiem, jakie są odpowiedzi ZUSu. :)

    Wiesz tez co gornicy robia w stolicy :-)

    agencje ochrony do pokojowego rozpedzenia
    > Już napisałem -- rozmawiać i wyjaśniać im, że flisaków
    > też już nie ma, a życie nadal jest...

    A oni kamieniami w rozmowce zaczna rzucac :-)

    > Polska energetyka jest oparta o węgiel kamienny?

    I brunatny.

    > Polska nie zamierza rozstawać się w węglem kamiennym?

    Tak szybko sie nie rozstaniemy, trzeba by najpierw kilka/nascie nowych
    elektrowni zbudowac.

    > Polska nie zamierza budować reaktorów jądrowych?

    Jeden wegla nie zlikwiduje.

    > http://www.mwyniki.pl/siatkowka/polska/druzyny/pge_s
    kra_belchatow/
    > Bełchatów to węgiel kamienny, nie brunatny?

    A Opole, Laziska, Stalowa Wola, Jaworzno ...

    > Czerpany z głębin Ziemi, nie powierzchniowo?...

    No, z jednej strony niby powierzchniowo, z drugiej - 190m, to juz
    chyba "glebiny" ?

    > Kłamali, ucząc mnie latami tego, że polskie elektrownie opalane
    > są węglem brunatnym, czerpanym zwykle powierzchniowo? -- wleczonym
    > taśmociągami niejako wprost z powierzchni ziemi do kotłów? ;)

    A np Dolna Odra przypominasz sobie ze szkoly ?

    > To na co ta solanka jest dobra?
    > IMO morsie powietrze jest dobre na astmę, bo na morzu nie rosną pylące drzewa. ;)

    W kopalni wegla tez nie rosna, a sanatoria sa jednak w kopalniach
    soli.

    J.