  • 11. Data: 2003-05-11 15:52:15
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    news:b9lqvf$2pu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no dopisalbys jeszcze, ze jestes z nieformalnego kola entuzjastow BRE ;-)
    > przeciez tu nie mozna nic skrytykowal co pochodzi z tego banku.

    Jak dla mnie to mozesz krytykować lub wychwalać każdy bank.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2003-05-11 15:56:42
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jak dla mnie to mozesz krytykować lub wychwalać każdy bank.

    a co to wnosi, heh ?

  • 13. Data: 2003-05-11 16:01:59
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote in message
    > poważnie?

    Poważnie:

    MultiKonty my:

    Prowadzenie 7PLN m-cznie (robi sie goraco)
    Bankomaty Obce 5PLN (napiecie rosnie)
    Bankomaty za granica 10PLN (tu juz ROTFL, dla mnie to podstawowe kryterium)
    Kredyt odnawialny, oplata przygotowawcza 1% (no moze nie ROTFL, ale jest
    smiesznie)

    i limit 5 transakcji dziennie.

    Taki boski ten bank, czy niektorzy maja klapki na oczach. Bo ciagle widze
    prowonywanie wszystkiego do PKO, ale do diaska, rowna sie do najlepszych a
    nie najgorszych.

  • 14. Data: 2003-05-11 16:26:49
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > malo atrakcyjne te produkty, takie 'brandzlomaty' niczym logosy na
    komorki.
    i zapewnie korzystają z nich też same dresy? :) ciekawe że cieszą się tak
    dużym powodzeniem a multi szybko powiększa udziały w rynku

    > Jakie PKO jest to wiemy od dawna. A poziom w Multi jest taki, ze moze bys
    > poczytal archiwum w google'u i zobaczyl ile osob narzekalo:
    > 1) ze nie oddzwaniaja
    katastrofa :)
    > 3) obiecuja jeden limit kredytowy a jak przychodzi co do czego to masz
    inny
    > sporo mniejszy
    i to tylko dlatego że "zapomniałeś" na wniosku wpisać jakiegoś kredytu który
    jescze spłacasz :) lub wisisz w BIKu z przeterminowanymi spłatami
    > i wiele takich spraw. Wszystko wyglada ladnie, ale na stronie www.
    nie ma banku idealnego, ale omawiany tutaj IMHO na tle konkurencji wypada
    naprawdę bardzo dobrze

    > Owszem. Przykladowo za ubezpieczenie karty w Citi place dosc duzo. Tyle,
    ze
    > to dziala, a w przypadku Multi musze sie pieprzyc z STU Hestia i
    generalnie
    > jest spycholoogia na calego.
    a pojecie outplacementu jest ci znane? bank to nie instytucja
    ubezpieczeniowa; fakt że dla klienta lepiej gdy wszystko ma w jednym
    miejscu, ale coś kosztem czegoś, KK to nie produkt ubezpieczeniowy, tu
    ważnijesza jest stopa % i koszty

    > Chyba za pieniadze tych co tam maja konta ;-P
    konta też należą do jednych z najtańszych, a na co zarząd wydaje kase to już
    inna sprawa; przeciez kosztem wystroju palcówek można by podnieść
    wynagrodzenie członkom rady nadzorczej - czyż nie? :)
    Prestiz zdobywa sie w inny

    > no dopisalbys jeszcze, ze jestes z nieformalnego kola entuzjastow BRE ;-)
    > przeciez tu nie mozna nic skrytykowal co pochodzi z tego banku.
    jestem z multi zadowolony i dlatego moja opinia jest taka a nie inna. Nie
    wciskam nikomu kitu. Wiadomo że ma punkty, w kótrych wypada słabiej od
    konkurencji. Może członkowie koła entuzjastów banku X wysilą pokuszą się o
    porównanie oferty multi z "ich" bankiem. Ja liczę ile i na co wydaję, nie
    lubię przepłacać i płacić suto za marną jakość dlatego mam główny ROR tam
    gdzie mam.
    Może wskażesz konkretnie drugi dobry, godny polecenia bank, który nie ma
    tych wad co w/w.?
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2003-05-11 16:38:11
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > MultiKonty my:
    >
    > Prowadzenie 7PLN m-cznie (robi sie goraco)
    i na tym można zakończyć; rachunek wspólny; karty VE dla posiadaczy i
    pełnomocników za friko, wypłaty z bankomatów (euronet) również 0 zł, wyciągi
    "pocztowe" - friko, dostęp do telefonu i Internetu - friko, przelewy,
    zlecenia stałe, polecenia zapłaty - za darmo
    > Bankomaty Obce 5PLN (napiecie rosnie)
    mało który bank nie pobiera opłat od wypłat z obcych bankomatów; tu jest to
    5 zł ale nie mam prowizji % czyli im swięcej wypłacasz w 1 operacji tym
    lepiej dla ciebie

    > Bankomaty za granica 10PLN (tu juz ROTFL, dla mnie to podstawowe
    kryterium)
    nie korzystam, ale do wypłat z bankomatów za granicą chyba są lepsze karty
    od Visy? (podwójne przewalutowanie). A przy okazji który bank ma w tym
    względzie wg. Ciebie najciekawszą ofertę?
    > Kredyt odnawialny, oplata przygotowawcza 1% (no moze nie ROTFL, ale jest
    > smiesznie)
    a który bank nie pobiera tej prowizji i oferuje oprocentowanie na poziomie
    12% lub mniej?
    > i limit 5 transakcji dziennie.
    5x3000=15.000 zł; limit dzienny 10.000 czy naprawdę potrzebujesz wypłacać z
    bankomatu takie sumy?
    > Taki boski ten bank, czy niektorzy maja klapki na oczach. Bo ciagle widze
    > prowonywanie wszystkiego do PKO, ale do diaska, rowna sie do najlepszych a
    > nie najgorszych.
    Będę wdzięczny za porównanie z jakimś "najlepszym" tylko nie w takim styl
    proszę jak tego dokonał jeden z dziennikaży Gazety, porównując ostatnio
    e-banki, gdzie wygrał Inteligo :)
    Pzdr
    Paweł

  • 16. Data: 2003-05-11 17:31:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał:

    > Kredyt odnawialny, oplata przygotowawcza 1% (no moze nie ROTFL, ale jest
    > smiesznie)

    Akurat jeśli chodzi o linie, to Multi jest najtańsze ! 0,8%-1% - to jest
    prowizja za _przyznanie_ linii !

    > i limit 5 transakcji dziennie.

    Pudło !!! W multi klient sam decyduje ile ma być wypłat ilościowo, kwotowo
    (zarówno dziennie i miesięcznie; transakcje krajowe i zagraniczne). Pokaż mi
    bank gdzie można wyłączyć np. transakcje bezgotówkowe kartą debetową ;PPP

  • 17. Data: 2003-05-11 17:38:28
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

> [...]
    > "pocztowe" - friko, dostęp do telefonu i Internetu - friko, przelewy,
    > zlecenia stałe, polecenia zapłaty - za darmo

    + ubezpieczenie 2 kart - nie tak cudownie jak mowisz.

    Czesc bankow nie rozroznia sztucznie czegos takiego jak 'rachunek wspolny'.
    Ten sztuczny twor to po prostu okreslenie sytuacji w ktorej jeden rachunek
    ma wiecej wlascicieli niz 1. W systemie sa wpisane 2 osoby i juz. Calkiem
    normalna sprawa, nie trzeba zdzierac za to az 7PLN, hehe.

    > mało który bank nie pobiera opłat od wypłat z obcych bankomatów; tu jest
    > 5 zł ale nie mam prowizji % czyli im swięcej wypłacasz w 1 operacji tym
    > lepiej dla ciebie

    5PLN to duzo. Z % prowizji za wyplate z bankomatow chyba nikt juz nie
    korzysta.

    > nie korzystam, ale do wypłat z bankomatów za granicą chyba są lepsze karty
    > od Visy? (podwójne przewalutowanie). A przy okazji który bank ma w tym
    > względzie wg. Ciebie najciekawszą ofertę?

    Chociazby opluwane tutaj Millennium: 3.5PLN zawsze, niezaleznie od kwoty.

    A kursy w grupie BRE sa, eee, nieciekawe delikatnie mowiac. Chociazbt
    rzeczone mille czy nawet Citi maja lepsze.

    > a który bank nie pobiera tej prowizji i oferuje oprocentowanie na poziomie
    > 12% lub mniej?

    prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.

    > 5x3000=15.000 zł; limit dzienny 10.000 czy naprawdę potrzebujesz wypłacać
    > bankomatu takie sumy?

    oj, dobrze wiesz, ze nie chodzi o kwote tylko wygode.

  • 18. Data: 2003-05-11 17:38:57
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> wrote in message

    > Bardzo cię proszę opowiedz mi troche o marketingowym belkocie i
    > brandzlomatach. Powaznie zachwial sie moj systemem wartosci dlatego
    > pozwolilem sobie poprosic Ciebie o taka drobna przysluge.

    Zdaje sie na Twoja inteligencje - sam sobie odfiltruj belkot.

  • 19. Data: 2003-05-11 17:39:57
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    [...]

    wzialem te dane dzis z www banku - nie wiem kto ma te pudlo, ale w
    najgorszym wypadku ludzie od serwisu www banku.

  • 20. Data: 2003-05-11 17:44:57
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

> [...]
    > jescze spłacasz :) lub wisisz w BIKu z przeterminowanymi spłatami
    > nie ma banku idealnego, ale omawiany tutaj IMHO na tle konkurencji wypada

    "zapomniałes" - mi wystarcza moj bank, nie zamierzam przechodzic do multi.

    > a pojecie outplacementu jest ci znane? bank to nie instytucja

    outplacement, outsourcing - to tylko narzedzia, nie obchodzi mnie na co bank
    sie decyduje.

    > ubezpieczeniowa; fakt że dla klienta lepiej gdy wszystko ma w jednym
    > miejscu, ale coś kosztem czegoś, KK to nie produkt ubezpieczeniowy, tu
    > ważnijesza jest stopa % i koszty

    a poza tym - zalezy dla kogo - dla mnie bezpieczenstwo jest wazniejsze. KK
    nie zaciagam kredytu wiec % mnie nie obchodzi.

    > konta też należą do jednych z najtańszych, a na co zarząd wydaje kase to
    już

    co do tej taniosci: poczytaj moj inny post.

    > Może wskażesz konkretnie drugi dobry, godny polecenia bank, który nie ma
    > tych wad co w/w.?

    nikt nie jest idealny, niektorym multi pasuje bardziej niz inny. chcialem
    pokazac, ze czesto idealityczne zachwyty prezentowane tutaj sa idiotyczne.