  • 31. Data: 2003-01-19 11:13:42
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: w...@p...onet.pl

    > Wszystkie  informacje  dotyczące  opłat , prowizji ,
    > warunków  inwestowania  mBank  musi  podać  w
    > sposób  zintegrowany  w  porfelu  inwestycyjnym.
    > Powyższe  informacje  muszą  pochodzić  od  samych
    > funduszy  i  być  ofertą .
    > Domniemanie  pewnych  wysokosci opłat  przez  nas
    > winno  być  nam  oszczędzone  . W  końcu  funduszom
    > zależy  na  naszych  środkach więc  poproszę  o
    > rzeczową  i  jasno  przedstawiona  ofertę z  uwzględnieniem
    > tego  aby  mnie  zachęcic  do  tego  typu  inwestycji  kapitałowych .
    > Bogdan

    Witaj,
    jak mi się wydaje powyższe żądanie zostało postawione na niewlaściwym forum.
    Pbb nie jest agendą ani TFI, ani mBanku aby tutaj ktoś mógł zrealizować Twoją
    prośbę.
    Natomiast zdradze Ci w sekrecie, że prospekt emisyjny czy coś takiego mozesz
    otrzymać z każdego TFI, a jak sobie uaktywnisz SFI w mBnaku to bedziesz mial
    dostęp do tych dokumentów w częsci transakcyjnej (zanim potwierdzisz zgodę na
    otwarcie rejestru musisz odkliknąć, że znasz te wszystkie madre dokumenty)

    No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj, nic nie
    tracisz - to i tak za darmo?"
    pozdro
    Wojtek Bolanowski

  • 32. Data: 2003-01-19 11:17:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj,
    nic nie
    > tracisz - to i tak za darmo?"
    > pozdro
    > Wojtek Bolanowski

    Przekona go grono zadowolonych uzytkownikow :)

    P.S. Czekamy na kampanie reklamowa :)

  • 33. Data: 2003-01-19 13:02:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    19 Jan 2003 12:13:42 +0100, w
    <0...@n...onet.pl>, w...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj, nic nie
    > tracisz - to i tak za darmo?"

    Hmmm... nieco fałszywe twierdzenie :>

  • 34. Data: 2003-01-19 13:12:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > To dobrez :). Szkoda, ze nie moglem sobie wydrukowac i musialem czekac
    > tydzien na przyslanie oswiadczenia :(.

    Ale jeszcze nie mozna z niego korzystac :-/ wlasnie dzwonilem na mLinie - na
    poczatku dowiedzialem sie ze nie ma opcji drukowania przy oswiadczeniu :))))
    a potem ze jednak i tak musze czekac na oswiadczenie przyslane przez mBank
    :-/ no to czekamy

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2003-01-19 13:20:19
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    :))))
    > a potem ze jednak i tak musze czekac na oswiadczenie przyslane przez mBank

    Co znaczy że nie ma opcji drukowania? Tem DPF z pewnością jest drukowalny.

    Bogdan

  • 36. Data: 2003-01-19 13:22:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Co znaczy że nie ma opcji drukowania? Tem DPF z pewnością jest drukowalny.

    Yep, ale mLinka upierala sie ze nie mozna - jak powiedziale ze wlasnie
    drukuje to poszla sie konsultowac i wrocila z wiescia ze i tak musze czekac
    na oswiadczene od nich.

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2003-01-19 13:23:44
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert" napisał

    > Bez dodatkowej prowizji mBanku znaczy - przepraszam za wprowadzenie w
    błąd:

    Jednak to ty miałeś rację. Także bez prowizji w TFI, nawet w funduszach
    akcyjnych. Na forum mBanku dostałem odpowiedź (co prawda po nazwaniu mnie
    szukającym dziury w całym nowicjuszem, ale jednak ;-) ) która może przydać
    się też innym:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=540
    11&t=53956
    cytat:
    *************
    Autor: w.bolanowski ()
    Data: 03-01-19 12:24

    Bogdan B. napisał(a):
    > 2. mBank nie pobiera w dniu dzisiejszym opłaty za nabycie i
    > zbycie i jest upoważniony przez TFI prowadzące ten fundusz do
    > poinformowania że TFI także nie pobiera prowizji za zakup i
    > zbycie
    >
    > Jak widzisz, jest to istotna różnica. Bo zapisy w regulaminie
    > sugerują, że opłaty dla TFI za nabycie i zbycie mogą jednak
    > się pojawić. Czy ta pozycja będzie opisywała opłaty dla TFI
    > jeżeli pojawią się w przyszłości?
    >
    > Bogdan
    Tak właśnie jest i jak będą opłaty pobierane przez TFI to pojawią się w tym
    miejscu
    Pozdr.
    W.B
    *************

  • 38. Data: 2003-01-19 13:29:37
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

> [...]
    > >
    > Yep, ale mLinka upierala sie ze nie mozna - jak powiedziale ze wlasnie
    > drukuje to poszla sie konsultowac i wrocila z wiescia ze i tak musze

    Mnie powiedziała że w niedzielę to się nie ma z kim konsultować ;-).
    Zadzwonię w poniedziałek rano i zapytam się wtedy, jak już będzie miała z
    kim pogadać. Wysłać można po południu.

    Bogdan

  • 39. Data: 2003-01-19 13:37:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0e8s0$beh$1@news.tpi.pl, Slawek Kos <s...@p...com>:

    > Rozumiem, ze mBank nie pobiera _swoich_ prowizji za zakup i umorzenie
    > - tj. za przelew na konto TFI (zakup) i przyjecie przelewu z TFI
    > (umorzenie). Ale kto zmusil TFI do rezygnacji z ich regulaminowych
    > prowizji?

    Nie zmusil tylko skłonił. mBank skutecznymi negocjacjami.

    --
    Robert

  • 40. Data: 2003-01-19 13:40:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Zadzwonię w poniedziałek rano i zapytam się wtedy, jak już będzie miała z
    > kim pogadać. Wysłać można po południu.

    A ja i tak wysle to wydrukowane oswiadczenie :) zobaczymy czy zaakceptuja :)

    --
    JaKi