  • 21. Data: 2003-01-19 10:09:22
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Robert napisal:

    > Jednak z trzeciej strony, to żadne z oferowanych w SFI funduszy nie
    > pobierają opłat za zakup i umorzenie!

    Z info w "aktualnosciach" wynika, iz za kilka dni do oferty dolacza
    citifundusze, ktorym poza SFI towarzysza oplaty manipulacyjne.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 22. Data: 2003-01-19 10:10:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0dtg0$raa$1@news.tpi.pl, Bogdan <w...@p...onet.pl>:
    > Zastanawiam sie nad stopą zwrotu
    > pieniężnego lub obligacyjnego w zestawieniu
    > z wynikami konnta mBank czy też LGnet ?

    Bardzo podobna obecnie.
    Pieniezna zawsze bardzo podobna.
    Obligacyjnego (z tych czolowych) przeszla lepsza - przyszla ???
    Ale moze byc gorsza.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-01-19 10:15:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Mi nie wpadlo to do glowy. Postapilem zgodnie w instrukcja. Inna
    sprawa, ze
    > bylo mozna w instrukcji napisac o takiej mozliwosci ;).
    > Kiedy odeslales oswiadczenie?

    Czwartek okolo 1 rano :)

  • 24. Data: 2003-01-19 10:20:52
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 Jan 2003 11:07:41 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >GTFI Obligacji na pewno nie pobiera!

    fakt,

    >Skarbiec to nie wiem.

    Na pewno pobiera, teraz nawet jest promocja - obnizona o polowe oplata
    za fundusze akcyjne Skarbca.
    No ale w sumie w ramach grupy kapitalowej to pewnie bylo latwiej
    wynegocjowac calkowita rezygnacje z tej prowizji za psorednictwrem
    mBanku.
    Trzeba by sie przyjrzec oplatom innych oferowanych funduszy przy
    zakupie bezpostrednio u nich.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 25. Data: 2003-01-19 10:20:56
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Amra napisal:
    > [...]
    > P.S. A gdzie moj DWS - i ciekawe czy daloby rade podlaczyc juz
    > posiadane tam konto do mBanku?

    Podpisales oswiadczenie bez czytania regulaminu? ;) - na rzaie nie ma
    takiej mozliwosci

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_sfi
    .html
    [...]
    § 1.
    11. [...] Nie jest mozliwe skladanie przez Klienta za posrednictwem
    mBanku zlecen i dyspozycji na posiadane przez niego Rejestry w
    Funduszach jezeli zostaly otwarte w inny sposob niz za posrednictwem
    mBanku, chyba ze mBank wprowadzi tego typu usluge informujac o tym
    fakcie na stronach internetowych mBanku.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 26. Data: 2003-01-19 10:25:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba by sie przyjrzec oplatom innych oferowanych funduszy przy
    > zakupie bezpostrednio u nich.
    > --

    http://tfi.hoga.pl/tfi_oplaty.asp

    Maciej

  • 27. Data: 2003-01-19 10:26:57
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:bquk2vst8aakrsm6cu5c7a3836dcldaeos@4ax.com, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl>:

> [...]
    > No ale w sumie w ramach grupy kapitalowej to pewnie bylo latwiej
    > wynegocjowac calkowita rezygnacje z tej prowizji za psorednictwrem

    No wlasnie! Niemniej jest to dosyc ewenement, ze taniej jest kupic w mBanku,
    niz bezposrednio, prawda?

    > Trzeba by sie przyjrzec oplatom innych oferowanych funduszy przy
    > zakupie bezpostrednio u nich.

    Sprawdzam PZU Akcje i widze spore oplaty, ale...

    Promocja: 0% opłat manipulacyjnych przy nabyciach jednostek uczestnictwa we
    wszystkich Funduszach - do 30.06.03

    No i:
    TFI PZU S.A. nie pobiera opłat za zlecenie odkupienia jednostek uczestnictwa

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-01-19 10:28:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:A2vW9.66459$TY.624099@news.chello.at, MK <m...@i...pl>:
    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w
    > wiadomości news:bquk2vst8aakrsm6cu5c7a3836dcldaeos@4ax.com...

    > http://tfi.hoga.pl/tfi_oplaty.asp

    Malo pomocne - to maksymalna oplata i nie uwzglednia promocji.

    Trzeba sprawdzac bezposrednio na stronach, przykl. PZU wyzej.

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-01-19 10:34:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Podpisales oswiadczenie bez czytania regulaminu? ;) - na rzaie nie
    ma
    > takiej mozliwosci

    Oswiadczenie dostalem mailem dzien wczesniej do wgladu :)

    P.S. Szukam providera ktory za darmo (za reklame na lamach serwisu)
    hostowalby PRnews.pl :) (50mbWWW+mysql+1e-mail+aliasy)

  • 30. Data: 2003-01-19 10:35:19
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Wszystkie informacje dotyczące opłat , prowizji ,
    warunków inwestowania mBank musi podać w
    sposób zintegrowany w porfelu inwestycyjnym.
    Powyższe informacje muszą pochodzić od samych
    funduszy i być ofertą .
    Domniemanie pewnych wysokosci opłat przez nas
    winno być nam oszczędzone . W końcu funduszom
    zależy na naszych środkach więc poproszę o
    rzeczową i jasno przedstawiona ofertę z uwzględnieniem
    tego aby mnie zachęcic do tego typu inwestycji kapitałowych .
    Bogdan