    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank fundusze
    Date: 19 Jan 2003 12:13:42 +0100

    > Wszystkie  informacje  dotyczące  opłat , prowizji ,
    > warunków  inwestowania  mBank  musi  podać  w
    > sposób  zintegrowany  w  porfelu  inwestycyjnym.
    > Powyższe  informacje  muszą  pochodzić  od  samych
    > funduszy  i  być  ofertą .
    > Domniemanie  pewnych  wysokosci opłat  przez  nas
    > winno  być  nam  oszczędzone  . W  końcu  funduszom
    > zależy  na  naszych  środkach więc  poproszę  o
    > rzeczową  i  jasno  przedstawiona  ofertę z  uwzględnieniem
    > tego  aby  mnie  zachęcic  do  tego  typu  inwestycji  kapitałowych .
    > Bogdan

    Witaj,
    jak mi się wydaje powyższe żądanie zostało postawione na niewlaściwym forum.
    Pbb nie jest agendą ani TFI, ani mBanku aby tutaj ktoś mógł zrealizować Twoją
    prośbę.
    Natomiast zdradze Ci w sekrecie, że prospekt emisyjny czy coś takiego mozesz
    otrzymać z każdego TFI, a jak sobie uaktywnisz SFI w mBnaku to bedziesz mial
    dostęp do tych dokumentów w częsci transakcyjnej (zanim potwierdzisz zgodę na
    otwarcie rejestru musisz odkliknąć, że znasz te wszystkie madre dokumenty)

    No cóż, nie wiem jak Cie zachęcić, może starym mBankowym "spróbuj, nic nie
    tracisz - to i tak za darmo?"
    pozdro
    Wojtek Bolanowski