  • 21. Data: 2014-04-25 01:15:34
    Temat: Re: mBank - dziadostwo z wpłatomatami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 4...@g...co

    : Na dziś wszystkie wpłatowamy łykają nowe banknoty, oprócz
    : niektórych starych maszyn firmy NCR, które będą aktualizowane
    : ręcznie przez serwisantów, co chwilę jeszcze potrwa. Cała
    : reszta, łącznie z Euronetem łyka.

    Na Allegro jest skarbonka rozróżniająca
    wszystkie monety polskie -- kosztuje 32 pln. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-04-25 09:31:00
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Gdyby bank mógł używać sortownika za 32 zł zamiast wydawać miliony na umowy z
    dostawcami i użeranie się z nimi to świat byłby piękniejszy. A gdyby tak pracownik
    mógł sam podjąć decyzję o zrobieniu czegoś w banku bez użerania się z organizacją o
    wszystko, zwłaszcza o koszty, a papiery nie zalegałyby miesiącami na biurkach
    prezesów to jaki świat byłby piękny. Ale na razie żyjemy tu i teraz :-)

  • 23. Data: 2014-04-25 12:11:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    Ale nie musi byc odporna na oszustwa.

    J.

  • 24. Data: 2014-04-25 12:15:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 1xk6qu6zy1hs9.1xgdu2h2wqikr$....@4...net
    >Wprowadzono nie nowe papiery, ale nowe wzorce. [?osobowościowe?]

    Nowe papiery tez. Ale papiery zdaza sie zuzyc.

    >Wtedy też drukowano za granicą RP.

    Kiedy ?

    >Poniekąd słusznie.

    Dlaczego ? Jaka ma sie potem kontrole nad iloscia wydrukowanych
    pieniedzy ?
    A doswiadczenia z wojny - kiedys wybuchnie, i co - maszynki do
    drukowania miec na terenie wroga ?

    >Minutowy spot TV kosztował 7 milionów pln. :)

    Z emisja.
    Zysk NBP byl liczony w miliardach ... jak byl :-)

    Zreszta za wydanie i przyjecie banknotow NBP bierze prowizje.

    J.

  • 25. Data: 2014-04-26 20:04:30
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 21:10:39 UTC+2 użytkownik zaqu napisał:

    > Wiele razy, jedno opóźnione księgowanie po mojej interwencji w euronecie i mbanku.
    Kasa przyszła po 3-4 godzinach. Poza tym bez problemów.

    > We wpłatomatach euronetu nie wpisujesz kwoty którą wpłacasz, wszystko odbywa się na
    zasadzie wkładasz pieniądze, wpłatomat przelicza, zatwierdzasz, zabierasz kartę,
    kwitek i do widzenia.

    Wiem jak się obsługuje wpłatomaty Euronetu :)
    Wygląda, że nikt z grupowiczów ich na okoliczność nowych banknotów jeszcze nie
    testował (że tym żargonem jeszcze z milicyjnych raportów polecę). A przynajmniej się
    na grupie nie pochwalił. Mnie testy wypadły fatalnie. Nową 20-kę łyknął za to bez
    problemu wpłatomat EuroBanku (brawo, uczcie się tandeciarze!), po wpłaceniu
    wypłaciłem "starą", i tę dopiero zaakceptował Euronet. Wpłatomaty mBanku po
    "rekomendacji" z niniejszego wątku sobie odpuściłem

  • 26. Data: 2014-04-26 20:20:40
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 21:23:58 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Wpłatomaty tego dziadowskiego mBanku nie rozpoznają nowych wzorów banknotów.
    >
    > Jak można dopuścić do takiej sytuacji, co za badziew! No i zostałem se z
    >
    > plikiem nowych setek i nowych pięćdziesiątek.
    >

    > A np. wczoraj wpłatomat Lukasa/Credit-Agricole nie miał najmniejszych
    >
    > problemów z rozpoznaniem nowych wzorów. Da się? - Da!
    >

    > Co za gówniany mBank.

    Jutro sprawdzę jeszcze wpłatomaty BZWBK, Millennium, PKOBP i Raifiego. Na szczęście w
    Wawce mam je wszystkie ;) Skoro Lukas i EuroBank nie robią problemów, to chyba te
    wcześniej wymienione także nie przyniosą wstydu.

    Przyszło mi do głowy, że to zależy od producenta. Wpłatomaty Euronetu to NCR, o tej
    firmie słyszałem skądinąd sporo niepochlebnych opinii. Jeśli mBankowe to też ta
    firma...

  • 27. Data: 2014-04-30 02:17:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 535a35b9$0$2164$6...@n...neostrada.pl

    > Kiedy ?

    W czasach denominacji.

    > Dlaczego ? Jaka ma sie potem kontrole nad iloscia wydrukowanych pieniedzy ?
    > A doswiadczenia z wojny - kiedys wybuchnie, i co - maszynki do drukowania miec na
    terenie wroga ?

    Na czas wojny nawet rząd stąd odjechał do tego innego kraju.

    > Z emisja.

    Z emisją.

    > Zysk NBP byl liczony w miliardach ... jak byl :-)
    > Zreszta za wydanie i przyjecie banknotow NBP bierze prowizje.

    Od kogo bierze i skąd ten zysk?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'