  • 1. Data: 2014-04-10 21:23:58
    Temat: mBank - dziadostwo z wpłatomatami
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Wpłatomaty tego dziadowskiego mBanku nie rozpoznają nowych wzorów banknotów.
    Jak można dopuścić do takiej sytuacji, co za badziew! No i zostałem se z
    plikiem nowych setek i nowych pięćdziesiątek.

    A np. wczoraj wpłatomat Lukasa/Credit-Agricole nie miał najmniejszych
    problemów z rozpoznaniem nowych wzorów. Da się? - Da!

    Co za gówniany mBank.

  • 2. Data: 2014-04-10 23:48:09
    Temat: Re: mBank - dziadostwo z wpłatomatami
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" li6r4d$m3f$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Co za gówniany mBank.

    Szanowny Panie, w chwili obecnej trwają intensywne
    prace zmierzające do skutecznego rozpoznawania
    rodzaju gówna, z jakiego zbudowano mBank.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-04-11 08:54:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > A np. wczoraj wpłatomat Lukasa/Credit-Agricole nie miał najmniejszych
    > problemów z rozpoznaniem nowych wzorów. Da się? - Da!

    Moze kwestia dostawcy? Wincor czy NCR?

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2014-04-12 22:07:36
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Moze kwestia dostawcy? Wincor czy NCR?

    Zarówno Wincory nie rozpoznają, jak i NCR-y.

    Dla mnie to jest coś niesłychanego, emisja jest w obiegu od prawie tygodnia,
    wzorce były dostępne wiele miesięcy wcześniej, a infolinia banku nie ma
    pojęcia czy w tej kwestii coś i kiedy będzie zrobione. Najwyraźniej
    zagadnienie przerosło cały ten zestaw nieudaczników zarządzających obecnie
    mBankiem. Za bardzo się chyba skupili na fejsie i rysunkowych interfejsach,
    a za mało na bankowości.

    Dzień albo dwa poślizgu to by świadczyło o słabej sprawności zarządzania w
    tym zakresie. A tu może będzie tydzień opóźnienia, a może trzy miesiące -
    nie wiadomo.

  • 5. Data: 2014-04-13 10:09:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

[...]

    Z drugiej strony dostawcy urzadzen tez powinni sie potarac zeby urzadzenia
    dzialaly sprawnie. Pamietam jak wchodzily nowe wzory USD, wtedy jeden z
    dostawcow nie dal rady dostarczyc wzorcow do automatow kasjerskich. Tez byl
    z miesiac poslizgu...

    MK

  • 6. Data: 2014-04-13 12:47:05
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    A jak się sprawują wpłatomaty Euronetu? Testował ktoś?

  • 7. Data: 2014-04-13 21:10:39
    Od: zaqu <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 12:47:05 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
    > A jak się sprawują wpłatomaty Euronetu? Testował ktoś?

    Wiele razy, jedno opóźnione księgowanie po mojej interwencji w euronecie i mbanku.
    Kasa przyszła po 3-4 godzinach. Poza tym bez problemów.
    We wpłatomatach euronetu nie wpisujesz kwoty którą wpłacasz, wszystko odbywa się na
    zasadzie wkładasz pieniądze, wpłatomat przelicza, zatwierdzasz, zabierasz kartę,
    kwitek i do widzenia.

  • 8. Data: 2014-04-14 07:46:09
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A pytanie było czy wpłatomat euronetu rozpoznaje nowe banknoty...

  • 9. Data: 2014-04-15 03:31:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" f...@g...co

    : A pytanie było czy wpłatomat euronetu rozpoznaje nowe banknoty...

    Nie dotykałem jeszcze nowych. ;)
    [ciekawe, czy te nowe są lepiej oprocentowane...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-04-15 08:12:50
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Z tymi wpłatomatami to takie kuriozum polskiego prawodawstwa. Bank otrzymał wzory
    banknotów i zabezpieczeń. Ale do dnia ich emisji publicznej nie miał prawa przekazać
    ich podmiotowi obsługującemu wpłatomaty, bo nie pozwala na to prawo. Więc łatka jest
    w drodze, a tempo jej rozpowszechnienia będzie zależne od ustawień konkretnej
    maszyny, bo tam się aktualizacje puszcza w ściśle określonym czasie. Z tego co wiem,
    większość nowszych maszyn już łyka nowe. Nie wiem jak jest z Euronetem, bo oni to
    robią na własną rękę.

    Te nowe banknoty mają strasznie dużo bąbelków. Musiała być gruba impreza, jak je
    projektowali.