  • 1. Data: 2014-04-10 06:58:25
    Temat: Meritum znowu 3,7%
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/oszczednosci/
    lokata-extra.html

    Znów mam problem z ta lokatą. Akurat 7 kwietnia skończyła mi się lokata
    na 10k i w tym samym dniu 7 kwietnia, kasa wypłynęła do innego banku.
    Jakie saldo będzie liczone na dzień 7 kwietnia? Z początku, czy z końca
    dnia.
    Bo jeżeli po 2 tygodniach okaże się , że z początku dnia, to ja
    chromolę taką lokatę na 2,5%.

  • 2. Data: 2014-04-10 09:51:16
    Temat: Re: Meritum znowu 3,7%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" li58ds$9q9$...@n...news.atman.pl

    > Bo jeżeli po 2 tygodniach okaże się , że z początku dnia, to ja chromolę taką
    lokatę na 2,5%.

    Meritum chyba pokazuje bieżąco, ile
    dolicza -- sprawdź o 1 dniu i w razie
    czego zrezygnuj.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-04-10 10:03:30
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Meritum chyba pokazuje bieżąco, ile
    > dolicza -- sprawdź o 1 dniu i w razie
    > czego zrezygnuj.

    "... Bank dokona analizy nadwyżki środków pieniężnych złotowych
    zdeponowanych przez Klienta po upływie 14 dni od daty wpłacenia środków
    przeznaczonych na założenie Lokaty Extra; o nie spełnieniu warunku
    nadwyżki środków nad środkami pieniężnymi zdeponowanymi w Banku, Bank
    poinformuje Klienta drogą elektroniczną.

  • 4. Data: 2014-04-10 18:00:50
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 06:58:25 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
    >
    > dnia.
    >
    > Bo jeżeli po 2 tygodniach okaże się , że z początku dnia, to ja

    Standardowo stan środków oceniany jest w bankach na koniec dnia.