  • 1. Data: 2014-04-10 19:40:17
    Temat: Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/

    Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś
    darmowego np. na zapas to można brać.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-04-10 21:02:22
    Temat: Re: Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/
    >
    > Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś
    > darmowego np. na zapas to można brać.

    O! dzięki za info, a właśnie wczoraj podpisałem umowę na debetówkę z kontem.
    KK do kompletu (byleby faktycznie za darmo) się przyda :D

  • 3. Data: 2014-04-10 21:45:58
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-04-10 19:40, xbartx pisze:

    > https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/
    >
    > Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś
    > darmowego np. na zapas to można brać.

    Wbrew tytułowi wątku ja tam widzę darmową TYLKO kartę. Konto niekoniecznie
    Karta jest darmowa ale ma za to (patrzyłem na kredytówkę) bogaty zestaw
    płatnych ubezpieczeń, w tym 0,3% zadłużenia co miesiąc...

    Sławek

  • 4. Data: 2014-04-10 22:24:01
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 10 Apr 2014 19:40:17 +0200, xbartx <b...@h...net> wrote:

    >https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/
    >
    >Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś
    >darmowego np. na zapas to można brać.

    Chyba nie do końca takie darmowe. Przy debetówce pisze tak:
    0 zł za wydanie i obsługę karty z dopiskiem (3)
    Na dole jest wyjaśnienie co to oznacza:
    3. Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który
    przysługuje w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty
    transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu
    miesiąca kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją
    bezgotówkową.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-04-10 22:38:35
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu
    > miesiąca kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją

    Czyli konto darmowe przy zakupach za 200 lub płatne 5. To i tak postęp w
    porównaniu z tą złotówką, której nie dało się uniknąć.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2014-04-10 23:01:41
    Temat: Re: Nowa promocja w DB konto i debetówka darmowe na zawsze
    Od: "Genkolek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Chyba nie do końca takie darmowe. Przy debetówce pisze tak:
    > 3. Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który

    Jeżeli otrzymasz kartę debetową poza promocją to nie jest darmowa.
    Jeżeli otrzymasz kartę debetową w ramach promocji to jesteś zwolniony
    z opłaty za obsługę karty IQ przez caly okres trwania umowy.
    Pisze to w regulaminie promocji.

  • 7. Data: 2014-04-11 08:12:06
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 22:38:35 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
    > Czyli konto darmowe przy zakupach za 200 lub płatne 5. To i tak postęp w
    > porównaniu z tą złotówką, której nie dało się uniknąć.

    Czytales nie tam, gdzie trzeba.
    Jesli zalozysz konto z karta IQ do bodajze 15V, nie ma mowy o tej oplacie.
    Konto jest darmowe (to akurat kiedys moze sie zmienic), a karta bedzie darmowa na
    zawsze.
    W sytuacji, kiedy ubywa bankow z calkowicie darmowym kontem i karta (teraz jest ich
    kilka), DB Net i karta IQ moze byc fajnym zabezpieczeniem na nadchodzace, byc moze,
    chude lata

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2014-04-11 09:24:30
    Od: W <w...@w...pl>

    ls wystukał, co następuje:

> [...]
    > calkowicie darmowym kontem i karta (teraz jest ich kilka), DB Net i
    > karta IQ moze byc fajnym zabezpieczeniem na nadchodzace, byc moze,

    Hm, infolinia twierdzi że ten warunek o minimalnych zakupach jest niezależny
    od promocji i jest wymagany...

  • 9. Data: 2014-04-11 09:51:27
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 09:24:30 UTC+2 użytkownik W napisał:

    > Hm, infolinia twierdzi że ten warunek o minimalnych zakupach jest niezależny
    > od promocji i jest wymagany...

    No coz, wyglada na to, ze infolinia nie czytala regulaminu:
    https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/files/WZ_2014_03_
    49_Regulamin_promocji_-_Karta_debetowa_za_0_zl_na_za
    wsze.pdf

    Zerknij na par. 5 pkt. 1.
    Na zdrowy rozum: po coz robiliby promocje platnej karty do 15V, skoro 16V moglbys
    dostac taka sama, rownie platna karte? (no moze bez tego paskudnego jezora Einsteina)

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2014-04-11 12:13:02
    Od: dave <d...@g...com>

    Ja zakładałem konto na początku tygodnia i pracownica banku powinformowała mnie że
    niezlaeżnie od promocji muszę wydać 200zł aby karta była za free. Pomyślałem sobie co
    za brak kompetencji, nie czytała regulaminu z którego jasno wynika że jest za darmo
    ta karta jeżeli się ją założy do 15.05. Być może dostali źle napisane wewnętrzne
    broszury informacyjne którymi się posiłkują?