eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurd › Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!t
    opaz.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Fri, 14 Nov 2003 13:26:41 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 42
    Message-ID: <bp2hmj$f62$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <bou7jp$hg9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@g...softwired.wfc>
    <bp0uh9$9s7$1@topaz.icpnet.pl>
    <s...@g...softwired.wfc>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1068812819 15554 62.21.33.99 (14 Nov 2003 12:26:59 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Nov 2003 12:26:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266116
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@g...softwired.wfc,
    Paweł Kaczor <p...@e...com>:
    > On Thu, 13 Nov 2003 22:53:29 +0100, Robert wrote:
    >>> niejako wykasować stare konto ale żeby to zrobić musi zautoryzować
    >>> moją żonę.
    >> w sumie sensownie
    >>
    >>> Wypytała o dane osobowe i... nie zgadzało się nazwisko,
    >>> stan cywilny i adres zamieszkania. No bo żona jeszcze wtedy była
    >>> narzeczoną. :) Nie zgadzały się też numery DO. Więc zautoryzować
    >>> się nic nie dało
    >>
    >> No ale kogo za to winisz? Zona pownna byla podac dane zgodne z tamtym
    >> formularzem, wtedy (byc moze ;)) wszystko byloby OK.
    >
    > Przecież nie winię, śmieję się z tego. Pamiętaj, że żona chciała
    > założyć konto, miała szczere intencje i chęci, więc na każde pytanie
    > mLinki starała się odpowiedzieć jak najdokładniej, niestety nie udało
    > się.

    Nie moglo sie udac - przeciez bank sam z siebie nie mogl znac jej aktualnego
    adresu, numeru DO (itp.), jesli podala im na pismie tylko ten stary i nie
    zaktualizowala tamtych danych.

    > przypisane do nowej osoby. Ale i tym przypadku coś zawiodło. Ze
    > strony mBanku brak elastyczności, z naszej strony brak cierpliwości.

    Proponuje zadzwonic jeszcze raz i zweryfikowac sie starymi danymi (tymi,
    ktore wyslaliscie).
    I teraz, albo wycofac wniosek, albo - latwiej i prosciej - zalozyc konto wg.
    starych danych i nastepnie zaktualizowac dane, juz jako klient.

    Niestety te procedury identyfikacji musza byc troche uciazliwe, bowiem z
    definicji brak jest kontaktu fizycznego.

    P.S. Nie bronie mBanku "na sile", bo jest w nim wiele rzeczy, ktore dzialaja
    "dziwnie", ale akurat powyzsza sprawa mnie nie bulwersuje.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1