  • Data: 2003-11-14 14:48:36
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kaczor wrote:

    > Po 2 latach, przypominam, acha i 3 przeprowadzkach. :)
    I, że sie tak glupio spytam, co z tego ?
    Czy umowa po 2 latach jest mniej ważna? [1]
    Gnije ?
    Pleśnieje ?(umowa, nie papier na którym ta umowa jest)
    Jka tu ktosś napisał, mBank zachował się bardzo w porządku.
    Nie zapominaj, że mają _bardzo_ograniczone_ możliwości stwierdzenia, że
    "ty to Ty" a "Twoja żona to Twoja żona"...
    Umowa Cię obowiązywała i tak, i dla własnego dobra powinieneś ją trzymać.

    > Podpisałbyś cokolwiek co ma datę 2 lata wstecz?

    Ale _umowa_ była. Nie było papierka, przez co miałbyś problem np. w
    sądzie, przy dowodzeniu, że była zawarta. Ale umowa, w sensie "stosunku
    prawnego" była.

    No ale oni ci zaproponowali wyjście z impasu. nie chciałeś skorzystać

    > Czekaj... klient zrezygnował, podarł umowę, minęło 2 lata, skruszony
    > wraca...

    Czekaj. Klientowi się wydawało, że zrezygnował, pozbawił się dowodu
    zawarcia umowy, prosi o przesłanie kopii...

    > paczor

    KJ
    [1] - umowa w mbanku jest bezterminowa, o ile wiem.