  • Data: 2003-11-14 13:56:26
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...softwired.wfc,
    Paweł Kaczor <p...@e...com>:

    > temu została zmięta i pocięta
    no comment ;)

    > Na to mLinka, że w takim razie podeślą
    > nową umowę. Podesłali z datą wsteczną.
    No to w porzo sie zachowali IMHO. Trza bylo podpisac i szafa gra.

    > Nie, nie ma sensu kopać w dokumentach i pamięci. Wymyśliłem właśnie,
    > że żona może zażądać usunięcia sowich danych os. z mBanku, chwilę
    > poczekać (takie sezonowanie drewna :) ) i ponownie spróbować założyć
    > konto. Z tym, że jest ta alergia na mBank.

    zażądac moze, ale mBank niekoniecznie posłucha - 5 lat muszą trzymać dane
    bylych klientow - nie chce mi sie wnikac, czy etap, do ktorego doszla juz do
    tego statusu upowaznia

    > Zgadzam się co do procedury indentyfikacji ale bezradne rozkładanie
    > rąk w momencie gdy ew. klient prosi o pomoc w wyjściu z impasu to
    > lekkie przegięcie.

    No wiesz, klient podarl umowe ... podeslali nastepny egzemplarz. Jak dla
    mnie dalej OK.
    Na tle moich doswiadczen z procedurami nieautomatycznymi w mB to nawet
    bardzo OK.

    --
    Robert